ערב בלי חדשות: מלך הסיטקומים מהמר בגדול

כמה אתה שם על ישראל מול החמאס? "בוקי". צילום: יח"צ
כמה אתה שם על ישראל מול החמאס? "בוקי". צילום: יח"צ

פעם צ'אק לורי היה עושה את הקומדיות הכי מדוברות ומכניסות בטלוויזיה, אבל בשנים האחרונות היוצר הוותיק החליט שנמאס לו לעשות סיטקומים שמתחנפים להמונים, והתחיל לעשות כיף. עכשיו הכיף הזה מביא את סדרת ההימורים המסקרנת "Bookie"

צ'אק לורי לא חייב כלום לאף אחד, ובדיוק בגלל זה הוא אחד האנשים הכי מעניינים כרגע מאחורי הקלעים. היו שנים, ואפילו שנים ארוכות, בהן לורי היה המלך הבלתי מעורער של המסך עם לא פחות מארבעה סיטקומים שרצו בו זמנית. שניים מהם גם היו להיט חסר תקדים לז'אנר – "שני גברים וחצי" ו-"המפץ הגדול". כן, זה הצ'אק לורי הזה. הוא גם כמובן אחראי לאינספור תוכניות אחרות – ביניהם "דרמה וגרג", "שלדון הצעיר" ולאחרונה, גם "שיטת קמינסקי" המעולה, שסימנה שינוי כיוון בסוג הסדרות שלורי עוסק בהן.

אם צמד הלהיטים הגדולים שלו היו סיטקומי שלוש מצלמות קלאסים – זולים, מופקים בזריזות, נשענים על רפטטיביות וצחוק מוקלט – אז בערך החל מ"שיטת קמינסקי", לורי עבר לפורמט המצלמה היחידה, שדורש הרבה יותר השקעה, אבל גם לא פעם מניב תוצאות הרבה יותר מעניינות. זה עבד דאז, ולורי מקווה שזה יעבוד גם היום, עם סדרת ה-HBO החדשה שלו, שעוסקת בסוכן הימורים לא חוקיים. מזל שהוא שינה כיוון, כי תארו לכם בחור ששובר ברכיים ואז יש צחוק מוקלט.

"Bookie", בכל מקרה, היא ניסיון מסקרן מאוד לצלול לאזורים כבדים יותר, ויש לו את האנשים הנכונים לעשות זאת. דני (הקומיקאי הוותיק סבסטיאן מניסקלקו) הוא סוכן הימורים וותיק ודי מותש שצריך להתמודד מול כניסתם של ההימורים החוקיים תוך כדי התמודדות עם הלקוחות המעאפנים/משוגעים שלו. ובגלל שזה של צ'אק לורי, אתם הולכים למצוא פרצופים מוכרים על ימין ועל שמאל, כולל את ריי רומנו בתפקיד מהמר שנזרק מהבית, וגם חבר וותיק של לורי, שאז הפך לאויב וותיק של לורי, שאז לורי הרג ב"שני גברים וחצי" בצורה משפילה, שאז חזר להיות חבר של לורי – צ'רלין שין, בתפקיד עצמו. אפשר להמר על זה שיהיה מעניין.
Bookie, שני פרקים ראשונים עלו ב-HBO Max, פרק חדש מדי יום חמישי