מה רואים הלילה: את דרמת הסקס-סמים-ורוקנ'רול שרציתם

"דייזי ג'ונס והסיקס"
"דייזי ג'ונס והסיקס"

"דייזי ג'ונס והסיקס" היא אופרת סבון לאנשים שלא רוצים להודות שהם צופים באופרת סבון ולחובבי רוקנ'רול שלא רוצים להודות שהרוק מת. אה, וגם סתם למי שרוצה קצת אסקפיזם מלודרמטי ישן וטוב, עם להקה שהיא בכלל, בכלל לא פליטווד מק, למה אתם שואלים

5 במרץ 2023

כן, כן, אנחנו הראשונים לדעת שרוקנ'רול הוא כבר לא מה שהיה פעם ושהוא כבר מזמן לא מחזיק אחיזה מובהקת במיקום שלו בשלישיה המקודשת מהכותרת. אבל למרבה המזל, ממש בימים אלו עלתה באמזון פריים סדרה בה הסבנטיז – והרוקנ'רול שלהם – לא ממש נגמרים אף פעם. תכירו את "דייזי ג'ונס והסיקס", מיני-סדרה (מבוססת על רומן רב מכר של טיילור ג'נקינס ריד) על התככים, שברונות הלב, השקרים והמתחים בתוך להקת רוק סבנטיזית גדולה, פיקטיבית לחלוטין, שאולי מזכירה רק קצת, או יותר מקצת, את פליטווד מק הענקיים. אם ילך לה כמו שצריך, היא תצליח להשכיח מאיתנו את הטעם המר של ניסיונות קודמים אחרים להביא את עולם הרוקנ'רול של פעם לטלוויזיה, כמו "ויניל" הנשכחת והכושלת לחלוטין של HBO.

הסדרה מוגשת כמיקס של דרמה עם מוקומנטרי בו חברי הלהקה מרואיינים על עלייתם ונפילתם הבלתי נמנעת, כולל, כמובן, רומנים סוערים בלהקה. דייזי ג'ונס היא סולנית צעירה ומבטיחה (אהמ, סטיבי ניקס) שפוגשת גיטריסט להקה כריזמטי (ממש לא לינדזי באקינגהם, למה אתם שואלים) והם חוברים יחד ללהקה שהיא, כאמור, בהחלט לא פליטווד מק. תיאום הציפיות הנכון יהיה לבוא לסדרה הזאת כמו שניגשים לאלבום של פליטווד מק: שזה יהיה כיף, מלודרמטי, עם וייב חזק של אופרת סבון אבל עדיין יותר מתוחכם ואיכותי מזה. והפיצוצים הבלתי נמנעים עוד יגיעו ברגע שהלהיטים הכי חזקים של הלהקה יהיו על מערכות היחסים הכושלות בתוכה. בקיצור, יהיה שמח. כלומר, לכם. לדייזי ג'ונס והסיקס כנראה הולך להיות ממש עצוב.

"דייזי ג'ונס והסיקס", שלושה פרקים ראשונים עכשיו באמזון פריים. עשרת פרקי העונה ישוחררו מדי שישי לאורך חודש מרץ