מה רואים הלילה: החייזר שבא להשמיד ונשאר בשביל הצחוקים

מי מסתתר מאחורי המסיכה. "תושב חוץ" (צילום: יחסי ציבור)
מי מסתתר מאחורי המסיכה. "תושב חוץ" (צילום: יחסי ציבור)

הדרמה הקומית הסופר-כיפית "תושב חוץ" - מהיוצרים של "איש משפחה" ו"אקדמיית המטריה" - חוזרת לעונה שנייה. ויותר משזו קומדיה על מה זה אומר להיות חייזר שנקלע לכדור הארץ, זו דרמה על מה זה אומר להיות אנושי

6 בפברואר 2022

איזה כיף הולך להיות כאן הלילה: "תושב חוץ" (Resident Alien), הדרמה הקומית הסופר-כיפית של ערוץ SyFy האמריקאי, חזרה לפני כשבועיים לעונתה השנייה והערב היא עולה עם תרגום והכל לנוחותם של מנויי yes ו-HOT. במרכז הסדרה: חייזר שנשלח אל כדור הארץ כדי להכין את השטח לפלישה ולהשמדת המין האנושי, הורג רופא ולובש את צורתו, ובינתיים מגלה שהמין האנושי דווקא די סבבה, מה שהופך אותו לדבר היחיד שמפריד בינינו ובין הכחדה מוחלטת. הבעיה: הוא לא החייזר הכי מחודד בערפילית הסמוכה.

כריס שרידן (מיוצרי "איש משפחה") ומייק ריצ'רדסון (מפיק "אקדמיית המטריה") רקחו עבור ערוץ המד"ב דרמה קומית רגישה, משעשעת ומענגת עם קאסט מעולה ובראשו אלן טודיק בתפקיד ד"ר הארי ואנדרשפיגל החייזר. טודיק הוא אייקון מד"ב בזכות תפקידו בסדרה "פיירפליי" ובסרט "סרניטי" שבעקבותיה, והעומק הקומי והדרמטי שהוא מביא לתפקיד הראשי הופך את הסדרה מדאחקה טובה לעלילה מבוססת דמויות שבאמת איכפת לצופה מהן.

בעונה הנוכחית מנסה הרופא החייזר להציל את כדור הארץ מפלישת בני מינו, תוך כדי שהיחסים שלו עם בני האנוש הסובבים אותו הולכים ומסתבכים והופכים אותו, כמובן, לאנושי יותר מרובנו. אלכס בורסטיין הנפלאה מצטרפת אל הקאסט כאישה שמחזרת אחר הדוקטור נמרצות מבלי לדעת את זהותו האמיתית, לינדה המילטון ("שליחות קטלנית") כגנרלית בכירה ביחידה צבאית סודית לצייד חייזרים, ועל פי השמועות העונה הזאת תראה גם הופעת אורח של דוויין "דה רוק" ג'ונסון. זהו חלקה הראשון של העונה השנייה (שישה פרקים) וחלק השני אמור לעלות בקיץ הקרוב.

>> "תושב חוץ 2 Resident Alien", ראשון ב-22:00, HOT HBO ב-HOT VOD וב-NEXT TV, וגם ב-yes VOD וב-StingTV