מה רואים הלילה: קפטן פיקארד חוזר לחלל בפעם הלפני אחרונה

"סטאר טרק: פיקארד" (צילום: יחסי ציבור)
"סטאר טרק: פיקארד" (צילום: יחסי ציבור)

"סטאר טרק: פיקארד" נראית כמו כיף גדול למעריצי המותג ולחובבי מד"ב, והקפטן האהוב של האנטרפרייז חוזר לעונה שנייה שבה הוא מתמודד מול יריבו הגדול ביותר, אבל האמת היא שפשוט תענוג לראות את פטריק סטיוארט בתפקיד הזה

עם הרבה פחות רעש וצלצולים ממה שעשתה העונה הראשונה, חזרה "סטאר טרק: פיקארד" לעונה שנייה על מסכי אמזון פריים וידיאו בעקבות הרפתקאותיו הגריאטריות של קפטן ז'אן לוק פיקארד לאחר שפרש לפנסיה. בעונה הראשונה היו רגעים יפים והייתה עלילה מעט מפגרת, אבל בסך הכל התנעה יפה לקאמבק של הקפטן האהוב של האנטרפרייז לעניינים. בשורה התחתונה? תענוג לראות את פטריק סטיוארט בתפקיד הזה וכל השאר קצת פחות משנה.

עם שידור פרק הבכורה של העונה, הכריזה אמזון כי העונה הבאה והשלישית של "סטאר טרק: פיקארד" תהיה גם האחרונה ותביא לסיומן את הרפתקאותיו של הקפטן. בעונה השנייה הוא צפוי להתמודד מול יריבו הגדול ביותר (קיו, בגילומו הנהדר של ג'ון דה לאנסי) שכולא אותו במציאות אלטרנטיבית והזמן עצמו מתחיל להתפרק כאילו היה חלק מהיקום של מארוול. התחום שבו הצטיין הפרק הראשון במיוחד הוא בהשתלת רפרנסים פנימיים ליקום של "סטאר טרק", ונדמה שלפחות מבחינת הטרקיז זה מה שעושה את כל ההבדל.

רוצים עוד המלצות טלוויזיה? יש לנו אתר טלוויזיה חדש – הספוילר. תראו תראו

כדי למרוט את עצבינו החליטו באמזון לשחרר רק פרק אחד מדי שבוע אבל האמת היא שלפחות על פי הפרק הראשון, עם כל המחוות והקריצות למעריצים, "סטאר טרק: פיקארד" נראית סופסוף פשוט כמו מד"ב כיפי גם בלי המשא של המותג על כתפיה. פתאום אפשר לזהות בה גם קצת יותר את הטאץ' של הסופר מייקל שיבון, השואוראנר של הסדרה יחד עם עקיבא גולדסמן המוכשר. פאן פאקט: ליה תומפסון שמשחקת את אמא של מייקל ג'יי פוקס ב"בחזרה לעתיד" היא הבמאית של פרקים מספר 3 ו-4 בעונה הנוכחית.

"סטאר טרק: פיקארד 2", עכשיו באמזון פריים וידאו