מה רואים הלילה: האם טיפקס ימחקו את החיוך לאיש הכי זחוח על המסך

תן לנו חתימה. קובי אוז בתכנית "המרדף". צילום מסך/ כאן 11
תן לנו חתימה. קובי אוז בתכנית "המרדף". צילום מסך/ כאן 11

שעשועון הטריוויה האהוב עלינו חוזר לעונה שביעית (!), עם שובו של המנחה המיתולוגי, וגם עם ספיישל פורים שמעמיד את להקת טיפקס מול הנבל הכי מוצלח על המסך שלנו. האם הם יצאו מנצחים או שאולי יזעקו "איזה עולם"?

פייר התגעגענו: "המרדף", השעשועון המוביל ובאמת הכי מבדר של כאן 11 חוזר לעונה שביעית, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות את הצ'ייסר או הצ'ייסרים מחסלים מגון רחב של מתחרים שנותרים המומים אחרי רצף של 20 פלוס שאלות שנענו במהלך שתי דקות. אנחנו לרוב לא מתים על שעשועונים, אבל משהו בקלילות וחוסר היומרה, אך גם הימנעות מצעקנות מיותרת, הפכו את המרדף לפנינת הטריוויה הקטנה שלנו, ועונה חדשה אומרת שהכיף הזה חוזר. ולא סתם, הוא חוזר עם חיזוקים.

העונה השביעית, שתשדור בכאן 11 הערב-21:15, מחזירה גם את המנחה הותיק עידו רוזנבלום אחרי עונה בה לוסי איוב תפסה את התפקיד. רוזנבלום יחזור לתפקידו הטבעי כמנחה קליל-אך-לא-דביל-מדי, אבל הפוקוס הוא תמיד הקרב הצמוד, האישי, המותח והתכלס לא הוגן בין הצ'ייסר איתי הרמן, או הצ'ייסרית מיכל שרון, כנגד מתמודדים תמימים שחושבים שאם יתאגדו יחדיו, הם יוכלו לנצח את הגאונים. ולרגל חזרה, ולכבוד חג פורים, אנחנו פותחים עם פרק מיוחד, בהשתתפות אורחים מיוחדים – הלהקה הכי צבעונית בישראל.

טיפקס הם כנראה הלהקה הישראלית האהובה עלינו, וכשהם מגיעים לבחון את הטריוויה שלהם מול הצ'ייסר, ברור שהולך להיות שם כיף. כלומר, פשוט תסתכלו על התלבושת שקובי לובש! וזה אפילו לא נלבש עבור פורים! כל חברי ההרכב משתתפים, וזו הזדמנות לגלות מי מחברי טיפקס יודע הכי הרבה שטויות, והאם הלהקה יכולה לנצח את הרדפן הראשי. הימור שלנו: לא, אבל יהיה כיף בדרך.

המרדף, 19:15, כאן 11 ויוטיוב