מה רואים הלילה: הריאליטי שיארגן לכם את הבלאגן בבית

קליאה שירר וג'ואנה טאפלין (צילום: יחסי ציבור/נטפליקס)
קליאה שירר וג'ואנה טאפלין (צילום: יחסי ציבור/נטפליקס)

אם בא לכם לסדר לכריס פראט וניקול שוורצנגר את הבית או סתם לטגן קצת את המוח אחרי יום קשה, הדוקו-ריאליטי הנטפליקסי לרה-ארגון הבית "Get Organized" חזר לעונה שנייה בדיוק בזמן

מדי פעם מגיע ערב כזה שבו רוצים לראות משהו מאוד לא מאתגר, פשוט לתת למוח להיטגן קצת מול המסך מבלי להכביד עליו יותר מדי עם עלילות ודרמות וריגושים חזקים מדי, סתם משהו למוח ללעוס רגע לפני שהולכים לישון ומכבים אותו סופית. בשביל רגעים כאלה, עבור ערבים כאלה, הומצא ז'אנר הדוקו-ריאליטי ובאופן ספציפי יותר תת הז'אנר שמתמקד במייקאוברים של דירות ובתים, ובאופן אבסולוטי "Get Organized" של נטפליקס. זהו חומר הבהייה האולטימטיבי והוא יהפנט אתכם לכדי שלווה ורוגע ורצון להכניס את כל החיים שלכם לקופסאות איחסון צבעוניות.

סדרת השפץ-ביתך-ותתארגן-על-החייםשך של נטפליקס נחתה השבוע לעונה שנייה שבה צמד המומחיות לרה-ארגון של בתים, קליאה שירר וג'ואנה טאפלין, מביאות את מגע הקסמים שלהן לבתיהם של משפחות סלבז או סתם בלגאניסטים מקצועיים ומפליאות בהם את שיטתם. השיטה של שירר וטאפלין (כן, ברור שיש להן שיטה) נקראת "The Home Edit" והיא משמשת בסיס לעסק משגשג בכל רחבי ארה"ב. את ארבעת השלבים של השיטה – edit, categorize, contain, and maintain – הן מדגימות כמובן בתוכנית והשמחה רבה כמו גם הפרסומת הלא סמויה כלל לשירותיהן.

>> עוד המלצות צפייה, ביקורות ושאר ענייני מסכים באתר הספוילר
>> מה רואים הלילה: כל מה שמחזיק אותנו ערים בלילות

מצד אחד מדובר במגמה מדאיגה, יחד עם סדרות הדוקו של Goop (גווינת' פאלטרו), של תוכן נטפליקסי מושקע שהוא למעשה תוכן שיווקי לכל דבר. מצד שני זה שירות שלא קיים בישראל, כך שזה אינו תוכן שיווקי עבורנו. מצד שלישי היה יום נוראי ובא לנו לשרוף את המוח אז אל תטיפו לנו. מצד שלישי תראו איזה כיף הפרק עם כריס פראט וניקול שוורצנגר. מותר לכם, תגידו שאנחנו הרשנו.

"Get Organized With The Home Edit", עכשיו בנטפליקס