מה רואים הלילה: המקום היחיד שיראיין את סטיב ארקל ומיה קאליפה

חטוב יותר, פרוע יותר, עני יותר. "המופע של אריק אנדרה". צילום: יח"צ
חטוב יותר, פרוע יותר, עני יותר. "המופע של אריק אנדרה". צילום: יח"צ

התכנית הכי מופרעת על המסך חוזרת לעונה שישית מפתיעה, ואריק אנדרה חוזר ללחם והחמאה שלו - אם בלחם הכוונה היא למתיחות שחוצות את כל גבולות הטעם הטוב, הרע והמכוער, ואם בחמאה הכוונה היא להתעללות בסלבז סוג א', סוג ז' או סוג של לא באמת יודעים מה לעזאזל קורה שם

יש הרבה סיבות להחזיר סדרה מביטול – יש סדרות שנאבקות כדי להשלים את הסיפור שגוללו, יש כאלו שחוזרות בלחץ המעריצים, ובשנים האחרונות, יש לא מעט סדרות שחוזרות כי הן תפסו שוב בנטפליקס. אבל הסיבה העיקרית להחזיר סדרה לחיים, ובזה אף פעם לא מודים, היא כסף. הרבה הרבה כסף. אבל אריק אנדרה שם זין על מוסכמות. בסבב הריאיונות שערך לאחרונה לרגל חזרתה של "המופע של אריק אנדרה" לעונה שישית, 3 שנים אחרי שהכריז על סיומה, הוא אמר בבוטות שהוא חוזר לסדרה רק כי הסרט שהוציא בנטפליקס במהלך הקורונה, "טריפ רע", לא הכניס לו כסף.

כן, הוא היה אחד מנפגעי הקורונה, והסרט עליו בנה שיהפוך ללהיט קולנועי א-לה "ג'קאס לנצח" נמכר לנטפליקס במחיר כיסוי הוצאות, וזה לא משנה שהוא הפך ללהיט בסטרימינג. 8 שנות עבודה, ואנדרה היוצר לא קיבל אפילו אגורה שחוקה. אבל היי, אם המשמעות של זה היא שאנחנו מקבלים עוד מהטירוף של אריק אנדרה, מי אנחנו שנתלונן? למי שהצליח לצערו להתחמק מהתופעה, "המופע של אריק אנדרה" משודרת בערוץ הבועט-גם-אם-קצת-פחות אדולט סווים, ומציגה אולטרה-פארודיה על פורמט הטוק-שואו. האורחים הם כולם סלבז שמגיעים לעאלק-ריאיון, אבל בפועל עוברים סדרת התעללויות ומיינדפאק מתמשך מצד המנחה המופרע, מה שמוציא מהם תגובות מ-ד-ה-י-מ-ו-ת. כשאנדרה לא מטריף סלברטיז, הוא יוצא לרחובות ניו יורק כדי לבצע מתיחות שנעות על הגבול בין סאטירה מוגזמת לגועל בסגנון ג'קאס, והמכלול מרגיש כמו הזיות חום של הקורונה.

העונה השישית של הסדרה הולכת לכלול רשימת אורחים מלחיצה, לפרקים באופן ממשי – דונלד גלובר, נטשה ליון, ג'ון האם, דיפלו, אלוף המכות צ'אק לידל (אמאל'ה) והופעות מאת וואקה פלאקה פליים ודנזל קארי. שני הפרקים הראשונים, ששודרו לפני כיומיים באדולט סווים, מארחים את ליל נאז אקס, מיה קאליפה וגם ג'ולאל וייט, הזכור כמי ששיחק את סטיב ארקל. כמו בכל אחת מהעונות האחרונות, אנדרה העביר את עצמו שינוי גופני קיצוני למען הקומדיה – בפעם שעברה הוא השמין במכוון וגילח את כל גופו, הפעם נראה שהוא התחטב לגמרי. אז אמנם עכשיו הוא חתיכי, אבל אנחנו בטוחים שהוא מופרע כתמיד, אם לא יותר.

שני הפרקים הראשונים לעונה השישית של "המופע של אריק אנדרה", באלדולט סווים