מה רואים הלילה: העולם צריך עכשיו קומדיית פיראטים של HBO

"Our Flag Means Death" (צילום: יחסי ציבור / HBO)
"Our Flag Means Death" (צילום: יחסי ציבור / HBO)

קומדיית פיראטים מושקעת של HBO שמבוססת על סיפור אמיתי? "Our Flag Means Death" נראית כמו כל מה שחלמנו עליו ועוד יותר מזה, עם קאסט קומי מבריק וכמה הופעות אורח מרשימות בהובלתו של טאיקה וואיטיטי הלוהט

ישנם רגעים שבהם ברור מאוד מה העולם צריך. וברגע הזה שבו אלי המלחמה מרימים את ראשם המכוער, מה שהעולם צריך זה קומדיית פיראטים ממש טובה. לכאורה נדמה שאין קשר בין הדברים, אבל המציאות מלמדת שלהיטי פיראטים משגשגים בזמן מלחמה, ומספיק לציין ש"שודדי הקאריבים" הראשון יצא בול בזמן מלחמת עיראק השנייה ב-2003. לא חיפשנו דוגמאות נוספות אבל זה מספיק. ועכשיו זה הזמן של "Our Flag Means Death", סדרה קומית חדשה מבית HBO שעלתה השבוע ל-HBOmax. ומה שמעניין בה זה שכמו לא מעט סדרות לאחרונה, היא מבוססת על סיפור אמיתי.

>> צל של אמת: 7 סדרות חדשות שמבוססות על סיפורים אמיתיים
>> המדריך המלא של "הספוילר" לכל שירותי הסטרימינג

העלילה של "Our Flag" עוסקת באציל בריטי בשם סטיד בונט, אדם שהיה באמת והסדרה מבוססת באופן רופף על סיפור חייו. בשנת 1717, על פי האגדה, הוא נטש את חייו המרופדים והנוחים ואת משפחת האצולה שלו כדי לטפח חיים של פיראט, למרות שלא היה לו שמץ מהכישורים הדרושים לכך. הוא אסף סביבו צוות כושל למדי והתארגן על ספינה בשם "נקמה", והסדרה עוסקת בניסיונותיהם לשרוד מול ספינות צבא מצוידות היטב ונגד פיראטים אכזריים באמת. התוצאה, כך נראה על סמך כמה טריילרים ופרק אחד, קורעת למדי.

בתפקיד הראשי תמצאו כאן את הקומיקאי הניו זילנדי ריס דארבי, שזכור יותר מכל כמנהל הלהקה של "Flight of the Concords", כשלצדו מפתיע בתפקיד מושלם הבמאי-שחקן הניו זילנדי היהודי טאיקה וואיטיטי בתור הפיראט האגדי "שחור הזקן". הופעות משמחות נוספות: קריסטיאן נאירן, הלוא הוא הודור מ"משחקי הכס", וגם פרד ארמיסן ולזלי ג'ונס בהופעות אורח חוזרות. שלושת הפרקים הראשונים על לשרתים של HBOmax בחמישי שעבר, שלושת הפרקים האחרונים יעלו בחמישי הבא, וסביר להניח שכל הכיף הזה יגיע מהר מאוד גם לספקי הסדרות המקומיים.

>> "Our Flag Means Death", עכשיו ב-HBOmax