מה רואים הלילה: ברוכים הבאים לסדרת הדוקו הכי חמודה בעולם

"ברוכים הבאים לרקסהאם" (צילום: יחסי ציבור/FX/Hulu)
"ברוכים הבאים לרקסהאם" (צילום: יחסי ציבור/FX/Hulu)

בעונה השלישית של "ברוכים הבאים לרקסהאם" מתהפכת המציאות לראשונה על סיפור הסינדרלה של קבוצת הכדורגל שנרכשה בידי ריאן ריינולדס ורוב מקלהייני, והמפגש בין הכוכבים ההוליוודים והעיירה הוולשית המתוקה ממשיך לייצר את הקסם. זאת בעצם "טד לאסו" של העולם האמיתי

בואו לא נלך סחור סחור: מי שראה את שתי העונות הראשונות של "ברוכים הבאים לרקסהאם" כבר יודע שזו סדרת הדוקו-ריאליטי הכי חמודה בעולם. זאת ה"טד לאסו" של העולם האמיתי. ריאן ריינולדס ורוב מקלהייני, צמד הכוכבים ההוליוודים שמובילים את ההפקה המפתיעה הזאת מאז 2022, רכשו קבוצת כדורגל וולשית מעיירה קטנה והפיקו סדרה שמתעדת את הרפתקאותיהם בעולם הזר והמוזר של הכדורגל המקצועני של הפריפריה הכי פריפריאלית שאי פעם פרופראלה. והנה באה כבר העונה השלישית.

צריך לומר: מי שחשב שצמד הכוכבים ההוליוודים מגיע עם כיסים מלאים בכסף ועושה את זה בשביל הצחוקים, כנראה טעה. ריינולדס ומקלהייני מצאו עיירה מתוקה באמת, עם קהילה אנושית אמיתית, שהיא הכוכבת האמיתית של הסדרה. שניהם יכולים רק להביט בפליאה באופן שבו הכדורגל מצית את הגאווה המקומית ותופס מקום מרכזי להפליא במדד האושר העירוני. הכסף ההוליוודי מצליח לשדרג את קבוצת הכדורגל של רקסהאם, אחרי 15 שנים של אומללות, ויחד איתה גם את ליבם השבור של אוהדיה. התוצאה היא סיפור הצלחה קסום על כר הדשא ועל המסך שהמציאות איכשהו משתפת איתו פעולה.

הפלוס הענק של הסדרה הוא שריינולדס ומקלהייני די נהנים להציג את הצדדים הפחות מוצלחים של עצמם, את הרגעים הנוירוטים ואת הסטרס, ובעונה השלישית שעלתה השבוע ב-FX/Hulu (ותגיע בקרוב גם לדיסני+ ישראל) יש להם הרבה הזדמנויות לעשות את זה. עם חמישה פרסי אמי בכיס גם פחות אכפת להם להפגין הומור עצמי וכנות. קצת מבאס שאנחנו מקבלים כאן שמונה פרקים בלבד (אחרי 18 בעונה הראשונה ו-15 בשניה), אבל אם חושבים על זה כ-41 פרקים בפחות משנתיים אפשר להיות סלחנים.

אחרי הניצחון הענק של סוף העונה השנייה, רקסהאם עולה ליגה וצריכה להעלות הילוך, אבל העונה נפתחת בהפסד ביתי ראשון מזה שנתיים – בדיוק כשיו ג'קמן בא לבקר – ובמשבר שמתגלגל בעקבותיו. זאת בעצם הפעם הראשונה שבה המציאות מתהפכת על סיפור הסינדרלה, וכמובן ש"ברוכים הבאים לרקסהאם" מטפלת בזה בכל החמידות האפשרית. איזה דבר כיפי.
>> "ברוכים הבאים לרקסהאם", עונה 3, שמונה פרקים, עכשיו ב-Hulu ובקרוב בדיסני+ ישראל