מה רואים הלילה: הסדרה שתגרום לכם להזמין משהו מ-Wolt דחוף

"שולחן השף: פיצה" (צילום: יחסי ציבור/נטפליקס)
"שולחן השף: פיצה" (צילום: יחסי ציבור/נטפליקס)

"שולחן השף" של נטפליקס חוזרת לחלק התשיעי במסע הקולינרי היפהפה שלה, והפעם כולו מוקדש לפיצה. זה אומר שאתם עומדים לחזות בצילומי הפיצה היפים ביותר בהיסטוריה. הם כל כך יפים שלקרוא להם פוד-פורן זה עלבון. תשמרו את המונח הזה לסרטונים ביוטיוב. כאן זה פוד-סקס-עם-אהבה

7 בספטמבר 2022

מתי בפעם האחרונה התרגשתם עד דמעות בגלל פיצה? מבחינתנו זאת שאלה קצת מכשילה, כי אנחנו בוכים מציפייה עוד תוך כדי ההזמנה של הפיצה, בוכים מאכזבה כשהיא קצת מאחרת, בוכים מאושר תוך כדי שאנחנו אוכלים אותה ובוכים בחרטה אחרי שחיסלנו מגש שלם לבד. כן, פיצה עושה לנו את כל הרגשות, ואם כך, העונה החדשה של "שולחן השף" שמתמקדת כולה במאפה האיטלקי האיקוני צפויה להביא אותנו לשיאים חדשים של רגש וריגוש ולחשבונות חסרי תקדים ב-Wolt.

זהו כבר החלק התשיעי בהרפתקאות הקולינריות של "שולחן השף", סדרת הדוקו-אוכל המונומנטלית של נטפליקס שייצר דיוויד גלב (שביים גם את "ג'ירו חולם על סושי" מ-2011, סרט הדוקו הנהדר על מאסטר הסושי הגדול ביפן), והפעם היא מתמקדת בשישה שפים מרחבי העולם המתמחים ברמת מדעני גרעין ביצירת פיצות מושלמות שהפכו אותם לסלבז במחוזותיהם: כריס ביאנקו משיקגו, גבריאל בונצ'י מרומא, אן קים הקוריאנית ממיניאפוליס, המאסטרו האיטלקי פרנקו פפה (שנחשב לשף הפיצה הטוב בעולם בעיניי רבים), יושירו אימאי שממציא מחדש את הפיצה בקיוטו ושרה מיניק מפורטלנד שאופה פיצות יפהפיות להדהים עם טופינגס פרחוניים. כן היא שמה פרחים על הפיצה. זה לא שהאננס שלכם יותר טוב.

על דבר אחד אפשר תמיד לסמוך בסדרת "שולחן השף", וזה צילומי אוכל מרהיבים ומרטיטים בסלואו-מושן לצלילי מוזיקה קלאסית מרגשת, ו"שולחן השף: פיצה" אינה מאכזבת במובן זה: השפים אמנם נבחרו בקפידה והסיפורים שלהם מעניינים ומעוררי השראה, אבל הסיפור כאן הוא שאתם הולכים לראות את צילומי הפיצה היפים ביותר בהיסטוריה. הם כל כך יפים שלקרוא להם פוד-פורן זה עלבון. תשמרו את המונח הזה לסרטונים ביוטיוב. כאן זה פוד-סקס-עם-אהבה. המצלמה מלטפת, התאורה מושלמת, הקלוזאפים חזק על הבצק התפוח והאוורירי, על הגבינה המבעבעת ונמתחת, על התנור הלוהט והקראסט הפציח, על התוספות שנראות כמו כל מה שלא העזנו לחלום. אמא. הכי חשוב: חצי שעה לפני הצפייה, תזמינו את הפיצה הכי טובה שהכסף שלכם יכול לקנות. יהיה לכם קשה בלעדיה.

>> "שולחן השף: פיצה", 6 פרקים, עכשיו בנטפליקס