בינג' של אהבה: הנשק הרומנטי המושלם של נטפליקס לוולנטיינ'ס

סאגה רומנטית שתגרום לכם לבייץ. כן, לכם. "יום אחד" (צילום: יחסי ציבור/נטפליקס)
סאגה רומנטית שתגרום לכם לבייץ. כן, לכם. "יום אחד" (צילום: יחסי ציבור/נטפליקס)

ולנטיינ'ס דיי כבר פה, ונטפליקס מגיעה מוכנה כמו תמיד עם ארטילריה רומנטית כבדה: "יום אחד" היא דרמה קומית רומנטית המשתרעת על פני 20 שנה, ועוקבת בקפיצות של שנה אחר סיפורם של בחור צעיר ועשיר ובחורה צעירה ואידיאליסטית שנפגשים ללילה לוהט אחד ונפרדים (וכן, היה פעם סרט כזה)

8 בפברואר 2024

ורדים אדומים בכל מקום, בונובוניירות בחנויות, יינות מבעבעים – כן, יומו של ולנטיין הקדוש בפתח וכל תותחי הרומנטיקה רועמים, מצווה גדולה להיות בדייטים, להסתדר בזוגות (או יותר, אנחנו לא שופטים) ולהתכרבל מול קומדיות רומנטיות. בנטפליקס מקפידים מדי שנה להפציץ את השבוע של ולנטיינ'ס בארטילריה הרומנטית הכי כבדה שלהם – לא סתם כולם בקטע של נטפליקס אנד צ'יל – וגם השנה הם לא מאכזבים.

>> ראינו את העתיד: 27 הסדרות החדשות הכי מעניינות בפברואר

"יום אחד" היא פצצת דרמה-קומית-רומנטית שהיא גם סאגה המשתרעת על פני 20 שנה, כשהגיבור והגיבורה נפגשים לראשונה ב-15.7.1988 ומבלים יחדיו את ליל טקס הסיום שלהם באוניברסיטה. בבוקר הם נפרדים והולכים איש ואישה לדרכם. אחר כך אנחנו חוזרים אליהם בקפיצות של שנה, כל שנה, באותו התאריך, עד לשנת 2007. הם הופכים לחברים, מתחתנים עם אחרים, וכל הזמן הזה אנחנו יודעים שהם צריכים להיות ביחד. או שלא?

אם הפרמיס הזה נשמע לכם מוכר, אולי זה כי כבר ראיתם את הסרט "יום אחד" בכיכובה של אן הת'וואי (מ-2011), שמבוסס ממש כמו הסדרה על ספרו רב המכר של דיוויד ניקולס מ-2009. ברומן המודפס משתרע כל פרק על פני אותו היום בקפיצות של שנה, והסדרה מנסה לאמץ מבנה דומה בתוך 14 הפרקים שהוקצו לה: הוא עשיר ומפונק, היא רוצה לשנות את העולם, הם לא מתאימים, הכי לא מתאימים, אבל אנחנו יודעים שהם דווקא כן מתאימים. יקח להם שנים להבין את מה שכולנו הבנו כבר בפרק הראשון. זה כל כך עצוב. תעבירו את הטישו ואת הבן אנד ג'ריס.

One Day | Emma and Dex's first meeting, 1988 | Netflix

Em and Dex. Dex and Em. Their story begins today. ????A new series based on David Nicholls' bestseller – ONE DAY is now streaming, only on Netflix.

Posted by Netflix on Wednesday, February 7, 2024

הסדרה – הפקה בריטית בכיכובם של ליאו וודאול ("הלוטוס הלבן") ואמביקה מוד ("זה הולך לכאוב") היפים עד כאב – מתכוונת לכסות יותר שטח מתוך הרומן המקורי ממה שהסרט יכול היה להרשות לעצמו, ומציגה כימיה מחשמלת בין שני הגיבורים והרבה אפשרויות להתפתחות הדמויות והעמקתן לאורך הטוויסטים הרבים והמפתיעים למדי שמאפיינים אותה. המבקרים באנגליה התלהבו עד התלהבו מאוד מהעיבוד הזה לספר, כולל ציון חמישה כוכבים ב"גארדיאן", כך שאפשר לטפח ציפיות, ואז להתאכזב, ואז לפתח ציפיות שוב, ושוב לשבור את הלב. ככה בכל שנה מחדש. חג שמח.
>> "יום אחד" / One Day, עונה אחת, 14 פרקים, עכשיו בנטפליקס