מה רואים הלילה: די אמא, אני לא רוצה להיות המאהב של מלך אנגליה

מי ידע שיהיה כל כך הרבה סודות בבית המלוכה? אה, כולם? "מרי וג'ורג'", צילום: יח"צ
מי ידע שיהיה כל כך הרבה סודות בבית המלוכה? אה, כולם? "מרי וג'ורג'", צילום: יח"צ

אם אמא שולחת אותך להיות המאהב של מלך פאקינג אנגליה, אתה הולך להיות המאהב של מלך פאקינג אנגליה. המיני סדרה הבריטי הזו, בכיכובה של ג'וליאן מול הנפלאה, צוללת לסיפור ההיסטורי האמיתי לחלוטין של המלך ג'יימס הראשון, והמאהב שלו, שהגיע לשם בזכות אמא

אמא שלכם אולי יכולה להיות נודניקית, אבל לפחות היא לא הפכה אתכם למאהב של מלך אנגליה. רגע, בעצם אולי זה דבר טוב? אולי רציתם להיות המאהב של מלך אנגליה? אז אם זה המצב, ואמא שלכם התנגדה – תנחומנו. אבל אמא של ג'ורג' וילרס – אציל אנגלי מהמאה ה-17 – היתה הגורם המניע במערכת היחסים ההומוסקסואלית של בנה, עם לא אחר ממלך אנגליה, ג'יימס הראשון. והסיבה שלא שמעתם על הרומן המופרע הזה עד עכשיו היא שיש יותר מדי סיפורים מופרעים בהיסטריה של משפחת המלוכה כדי למלא שירות סטרימינג שלם.

>> למישל גונדרי מגיע יחס של קולנוען נערץ, אפילו שהוא נודניק

כעת, בכל אופן, מגיעה הסדרה "מרי וג'ורג'", שלוקחת את הרומן הלוהט הזה, ומספר אותו בכלים מודרניים. כן, זה אומר שזה כולל שפה ועירום וסקס הומוסקסואלי לוהט. חומר נפץ נפלא בכל סדרה, אבל בכזו עם מבטא בריטי – הלך עלינו. העלילה מגוללת את סיפורם של האם והבן, מהשלב בו אימו הבינה שאביו המנוח לא השאיר כספים, ועד השלב בו לג'ורג' היתה השפעה מהותית על המלך החזק בעולם – ואיך כל הגורמים המעורבים רוצים לנצל זאת.

הסדרה עלתה במקור ברשת Sky Atlantic הבריטית בחודש מרץ האחרון, אבל עכשיו עם הגעתה ל-Starz, יש סיכוי לא מבוטל שהיא גם תנחת בדיסני+ בארץ בהמשך, וממש כדאי לכם לחכות ולראות, כי מכל המחמאות שהסדרה צריכה לקבל (ויש לא מעט עם ציון של 96% ברוטן טומטוס), ג'וליאן מור גורפת את רובן, בתפקיד האמא הנכלולית. ממתק איכותי וסקסי עם אפיל בריטי יוקרתי? לא רע בכלל. אנחנו כבר מוכנים לצלילת הויקיפדיה שתגיע אחרי.
"מרי וג'ורג'", 7 פרקים זמינים בStarz, בהמשך כנראה יגיע לדיסני+