מה רואים בלילה: זו הולכת להיות דרמת הסומו הגדולה של השנה

הבטחנו סומו? קיימנו סומו. "Sanctuary"
הבטחנו סומו? קיימנו סומו. "Sanctuary"

דרמת סומו מחוספסת שמתרחשת בתוך "אורוות סומו" (ככה מכונים ביפן המוסדות בהם גרים ומתאמנים לוחמי הסומו - סוג של פנימיות קשוחות למבוגרים. שבהן כולם גם לומדים איך לדחוף אחד את השני מהזירה)? איך אפשר להגיד לא לדבר כזה?

אולי אתם זוכרים שבאוקטובר האחרון המלצנו לכם על קומדיית סומו בדיסני+? כן, אין לנו ספק שאתם לא זוכרים את זה, ואין ממש סיבה שתזכרו (אלא אם כן אתם קוראים אדוקים במיוחד של המדור "מה רואים הלילה", ואז: מגניב! איזה יופי! יש לכם איזה המלצה בשבילנו?). כך או כך, הנה משפט שלא תכננו לכתוב בקושי חצי שנה אחרי "Sumo Do, Sumo Don't": אם אתם רעבים לעוד סדרת סומו, הפעם דרמטית במיוחד, נטפליקס הכינו ממש בשבילכם את Sanctuary.

והיא עשויה מכל החומרים שלא ממש ציפינו לקבל באותה סדרה. רק שימו את הטריילר וישר תראו: ריף גיטרה אייטיזי, אווירה של סדרת פשע קשוחה-אבל-לא-יותר-מדי, ובחור אחד בלי יותר מדי מה להפסיד שממש מוכן להיות "הילד הרע של עולם הסומו". הילד הרע של עולם הסומו? מי לא היה רוצה לראות סדרה על הילד הרע של עולם הסומו? למען האמת, זה אשכרה מלהיב – בטח כשזה מגיע מסדרה שנעשתה ביפן, איפה שמבינים טוב מאוד במה מדובר – כי סומו הוא אולי ענף הספורט הפעיל הטקסי ביותר, עם הכי הרבה חוקים מסורתיים מפתיעים (אמרנו את זה כשהמלצנו על Sumo Do, Sumo Don't ונאמר את זה גם עכשיו: זה עולם מטורף ואנחנו ממליצים בחום לצלול למחילת ארנב של לפחות לקרוא עליו, על החוקים ועל התככים שלו, שלא לדבר על לראות קרבות).

בקיצור, Sanctuary נראית כמו כיף טהור, קשוח, מחוספס, עם סצינות קרב מעולות וגם הרבה יפנים שצועקים אחד על השני. מי צריך יותר מזה? אנחנו ממש לא צריכים יותר מזה.

Sanctuary, עכשיו בנטפליקס