מה רואים הלילה: זה כמו "המשרד", רק שכולם עובדים מהבית

מתוך "Out of Office"
מתוך "Out of Office"

"Out of Office" היא קומדיה שכתב וביים פול ליברשטיין, שאתם מכירים בתור טובי מ"המשרד" ושאתם אולי לא יודעים שגם כתב לא מעט פרקים של "המשרד". אז זה כמו "המשרד", רק שאנחנו ב-2022, אז זה יותר "חדר העבודה בבית בזום", ובכל זאת

8 בספטמבר 2022

רגע, לפני שאנחנו מתחילים להמליץ לכם על משהו לראות הלילה, אתם ידעתם את עובדת הטריוויה הטלוויזיונית הכי כיפית אי פעם – טובי, מנהל ה-HR בעל דמות היגון מ"המשרד", זה שמייקל סקוט ממש ממש שונא בלי שום סיבה טובה נראית לעין, היה בעצם פול ליברשטיין, אחד הכותבים הראשיים של "המשרד"? תחשבו איזה יופי זה לכתוב דמות כזאת ואז ללהק את עצמך לשחק דווקא אותה, לספוג את כל ההתעללות האפשרית שסטיב קארל רק יכול להטיח בך על הסט.

טוב ויפה, אבל למה אנחנו מדברים על פול ליברשטיין עכשיו, חוץ מזה שאפשר? בגלל הסרט החדש שלו, "Out of Office", ששודר השבוע בקומדי סנטרל, והשם שלו לגמרי מרמז שהוא חוזר לקומפורט זון שלו כיוצר. רק שזו קומדיית משרד מזן חדש לגמרי – הבוס והעובדים בה עובדים מהבית (כי, אתם יודעים, אנחנו ב-2022), מה שממש לא מונע מהם לשגע אחד את השני לא פחות משבוס ועובדים אחרים שיגעו אחד את השנים בסדרה אחת, שקוראים לה… קיצר, הבנתם.

ותראו איזה קאסט נהדר יש פה: קן ג'ונג ("קומיוניטי"), לסלי ג'ונס ("סאטרדיי נייט לייב"), ג'ייסון אלכסנדר (נו, בחייאת. זה ג'ייסון אלכסנדר. זה פאקינג ג'ורג' קוסטנזה), אוסקר נונז ("המשרד", כמובן) וגם הסטנדאפיסטים הנהדרים כריס גטהארד ופול פ. טומקינס. והתסריט בידיים של ליברשטיין, רק חבל שהוא לא מפנק אותנו באיזו הופעה משל עצמו. יש לנו אפילו רעיון לדמות – אוקיי, זה מנהל HR, והבוס ממש שונא אותו מאיזושהי סיבה. רק שכולם עובדים מהבית, אז זה קצת פחות נורא.

Out of Office, קומדי סנטרל