מה רואים הלילה: הסדרה שהשתלטה על המצעדים של נטפליקס

"אני אף אחת" (צילום: יחסי ציבור / נטפליקס)
"אני אף אחת" (צילום: יחסי ציבור / נטפליקס)

לפעמים כל מה שצריך בלילה זו סדרת מתח טובה, ו"אני אף אחת" החדשה של נטפליקס היא בדיוק מה שהדוקטור רשם. שתי שחקניות מעולות וכמה טוויסטים בעלילה הרימו אותה מעל קלישאות הז'אנר (וגם מעל "להמציא את אנה" במצעד הטופ-10 של נטפליקס)

זו כבר כמעט רוטינה קבועה: פעם בחודש מתגנבת לה איזו הפתעה מוחלטת לפסגת מצעד הטופ 10 של נטפליקס לסדרות הנצפות ביותר, ומעיפה משם את הלהיטים שקיבלו ערימות של יח"צ, באזז ורעש ברשתות החברתיות. השבוע זה קרה לרגע קט כשבפסגת המצעד התייצבה "אני אף אחת", סדרת מתח יעילה ועשויה היטב בכיכובה של טוני קולט הנפלאה, והזיזה מראש המצעד את "ויקינגים: ואלאהאלה" ואת "להמציא את אנה".

עבור נטפליקס זו כנראה הייתה הפתעה קטנה מאוד: ענקית הסטרימינג רכשה בממון לא קטן את הזכויות על הרומן "Pieces Of Her", מאת סופרת המתח המצליחה קארין סלוטר, אחרי שהעפילו ב-2018 למקום השני ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס. סלוטר, צריך אולי לציין, היא סופרת פורה במיוחד שפרסמה יותר מ-25 רומנים בפחות מ-20 שנות קריירה, ולאור ההצלחה של הסדרה והעובדה שהסיום שלה מותיר פתח לעונה נוספת – אפשר להמר שהיא כבר כותבת אל תוך הלילה את ספר ההמשך.

העלילה של "אני אף אחת" עוקבת אחר אם ובתה שנקלעות לאירוע הרג המוני, כשלפתע מתגלה האם כנינג'ה רצחנית ומחסלת באלימות את היורה. הבת (בגילומה של בלה הית'קוט המאוד מוצלחת) מגלה שאמא שלה אינה מי שהיא חשבה שהיא ויוצאת לנסות ולחפור את זהותה האמיתית, כל זאת בזמן שסרטון מזירת הפשע הופך ויראלי ואויביה של האם מן העבר מצטרפים לחגיגה. השחקניות המעולות וכמה טוויסטים עלילתיים נאים מרימים את הסדרה מעבר לשטאנץ העלילתי שלה, ואת הפינה של מה רואים בלילה הזה היא תסגור לכם יפה מאוד.

אני אף אחת // Pieces Of Her, עכשיו בנטפליקס