מה רואים הלילה: סרט חדש של אדם סנדלר. לא משנה על מה

אדם סנדלר ב"Hustle" (צילום: נטפליקס)
אדם סנדלר ב"Hustle" (צילום: נטפליקס)

נאמר זאת כך: מי שאוהב סרטי אדם סנדלר יהנה מאוד מ"Hustle"', שמוצא אותו בכושר שיא כשחקן דרמטי. מי שלא אוהבים סרטי אדם סנדלר אבל אוהבים סרטי ספורט יעופו על 64 הופעות אורח של שחקני ומאמני NBA

סרטים של אדם סנדלר צריכים לקבל הכרה כז'אנר בפני עצמם. זה לא משנה אם הם קומדיות או דרמות, אם הם לכל המשפחה או לילדים, אם הם מנסים לחזק את מעמדו כשחקן דרמטי או לשחזר את יכולותיו הקומיות. הם סרטים של אדם סנדלר. יש אנשים שאוהבים סרטי אדם סנדלר ויש אנשים שלא. שום סרט משום ז'אנר לא ישנה את דעתם על סרטי אדם סנדלר. אבל תנו לנו לומר לכם דבר אחד: "Hustle" שעלה אתמול בנטפליקס הוא פשוט אחלה סרט אדם סנדלר.

הסרט, שנקרא "השיחוק" בעברית, מתמקד בסקאוט כדורסלנים שחוק ושבור בגילומו של סנדלר – רגע, צריך להסביר מה זה סקאוט? בקיצור: מישהו שמחפש שחקני כדורסל מעולים בכל קצוות תבל עבור קבוצות מקצועניות – ובדיוק כשהוא מתכנן לוותר על הכל הוא נתקל באליל כדורסל ספרדי מסוקס ומבין שהוא יכול לקחת אותו כל הדרך אל הטופ של ה-NBA. את הכדורסלן מגלם הכדורסלן חואנצ'ו הרמנגומז, שחקן היוטה ג'אז במציאות, ואת הסרט הפיק סנדלר עם לברון ג'יימס, מה שהביא איתו הופעות אורח של לא פחות מ-64 שחקני ומאמני NBA בעבר ובהווה לאורך הסרט. כן, זה אומר שאם תראו אותו אם חברים חובבי כדורסל הם לא יפסיקו לנג'ס לכם על זה ולו לדקה אחת, לא משנה איך גילינו.

אנשים שאוהבים סרטי אדם סנדלר ישמחו לגלות שמדובר בסרט מהמדף העליון של סרטי אדם סנדלר, וסנדלר מביא את עצמו במיטבו עם תצוגת משחק משכנעת והרבה אהבה אמיתית לכדורסל שמפעפעת דרך דמותו, כולל נאומים מעוררי השראה שעוד עשויים להיכנס לאיזשהו פנתאון של סרטי ספורט. קווין לטיפה ורוברט דובאל סוגרים את הפינה של הקאסט האיכותי וגם הייטרים של סנדלר יאלצו להודות שהפעם הוא מצטיין יותר מהרגיל. יכולות להיות לכם דרכים הרבה פחות מוצלחות לסגור את הערב הזה.

>> "השיחוק / Hustle", עכשיו בנטפליקס