מה רואים הלילה: נטפליקס שוברת את שיאי הטראש של עצמה

לא יכולה להוריד ממך את הידיים."סופרסקס". צילום: יח"צ נטפליקס
לא יכולה להוריד ממך את הידיים."סופרסקס". צילום: יח"צ נטפליקס

תראו, כולנו אנשים בוגרים ואנחנו יכולים להתמודד עם סדרה כזו מבלי להתדרדר לתגובה ילדותית - רוקו סיפרדי, כוכב סרטי המבוגרים הכי גדול בעולם בזמנו, מקבל את הטיפול הנטפליקסי עם דרמה איטלקית המבוססת על חייו. אתם כבר יכולים לנחש כמה נמוך זה יורד

סקס מוכר. אתם ידעתם את זה?! וואלק, חדש לנו. אבל לנטפליקס זה ממש לא עניין טרי, שכן שירות הסטרימינג עשה לעצמו הרגל להחיות את ז'אנר המותחן האירוטי, ולהפוך אותו לעוד פחות איכותי משהיה. אחר כך, הם השקיעו המון כספים כדי לטפח יוצרים בז'אנר מרחבי העולם, ועכשיו יש אירוטיקה רכה להמונים במרחק כפתור בשלט. חכו עד שהם ישמעו על הפורנו, יהרוס להם את המודל העסקי.

>> האישה הגדולה מהמסך: 17 הדמויות הנשיות שהכי אהבנו בטלוויזיה

בכל מקרה, הרפתקאות הסקס החדשות של נטפליקס דווקא עוסק בפורנו, או יותר נכון, באחד מכוכבי הפורנו הכי מוכרים בעולם – רוקו סיפרדי. אתם אולי לא מזהים אותו (או מעמידים פנים), אבל בטוח תזהו אותו מהמותניים ומטה, כי החבוב האיטלקי הזה הופיע ביותר מ-1,300 סרטים אירוטים, והפך לזמנו לכוכב הפורנו הגדול בעולם, ואנחנו בהחלט מתכוונים לזה בכפל משמעות מסוים. "סופרסקס" היא הדרמה האיטלקית שמגוללת את סיפורו, וזה בהחלט מנסה להיכנס עד הסוף. עד סוף סיפור חייו המסעיר, למה – מה חשבתם?

סיפורו על האיטלקי שברח מחיי עוני לפריז, שם הסתובב במועדוני סקס עד שמצא את דרכו לתעשייה המלוכלכת, והפך לאחת הדמויות הכי בולטות – ובהתאם, מעוררות מחלוקת, בתחום. במהלך שבע הפרקים הסדרה עוקבת אחרי שנות השיא של רוקו, בתצוגת משחק קצת מביכה והמון דילוג על דילמות פורנו באמת קשות. וכן, לפרק האחרון קוראים "הפין הוא השלב האחרון", אז אנחנו לא בטוחים שזה משתפר יותר עד אז. מצד שני, דרמת סקס על כוכב פורנו איטלקי זה יותר טוב מכל שידורי חדשות כיום, אז מניחים שאם הרע במיעוטו הוא פורנו, אנחנו נסתדר.
"סופרסקס", 7 פרקים, עכשיו בנטפליקס