מה רואים הלילה: קומדיית רוק עם החבובות זה בול מה שהנפש צריכה

מביאים את הבלגאן. "החבובות - מהומה". צילום: יח"צ
מביאים את הבלגאן. "החבובות - מהומה". צילום: יח"צ

הסדרה החמודה של התקופה הגיעה, והיא רוקנרול: להקת הבית של החבובות - "ד"ר שיניים והמהומה החשמלית" - מגיעה לעידן הקאמבקים עם סדרה קומית שמחזירה את הנשמה למוזיקה של מפעל חייו של ג'ים הנסן ז"ל. המון זמן לא ראינו סדרה כל כך כיפית לכל המשפחה

קשה לעמוד בפני הקסם של החבובות – יצירה מלאת צבע והנאה שנולדה אחרי שג'ים הנסון ז"ל הרגיש מוגבל ב"רחוב סומסום". כך החבובות הפכו לגרסה טיפה יותר בוגרת של מופע הבובות, כזו שיכולה להתאים לכל המשפחה, מצחיקה את הילדים בזמן שהמבוגרים נהנים מההתחכמויות הקטנות. דורות גדלו על המופע שלהם, הסרטים המשיכו להפנט קהל במשך שנים רבות, ועכשיו בדיסני+ מחזירים חתיכה מוזיקלית מהם לחיים בסדרה קומית חדשה, שלפחות על פי ההתחלה שלה – מבטיחה הרבה כיף.

"החבובות – מהומה" מתמקדת בלהקת הבית של החבובות, "ד"ר שיניים והמהומה החשמלית", שם שמעיד על השנים בהם נולדה הלהקה. אז נכון, הרפרנסים הויזואלים של הבובות רלוונטים להיות בערך כמו ז'אנר הרוקנרול שאותו הם מנגנים, אבל הדמויות מספיק אייקוניות כדי לעבור גם ב-2023 – הפעם בגרסת להקת עבר שממשיכה להתגלגל. בעצם, כבר היה לנו גרסה ישראלית של הפרמיס הזה – רד בנד. ואכן, כל חברי הלהקה (כולל המתופף הכי אייקוני, אנימל) משתתפים במה שהוא הלכה למעשה קומדיה על להקת עבר שנאלצת להקליט את אלבומם הראשון (שמסתבר שמעולם לא הקליטו, ומשום מה כל זכרונות הסבנטיז שלהם מעורפלים) כדי להציל לייבל מוזיקה קורס. רק שבמקרה הם בובות. סליחה, חבובות.

הרעיון החמוד הזה מצליח לחבר במידה מסוימת בין עולם המוזיקה המודרני לעבר שממנו צמחו להקת החבובות, וגם מאפשר שורה כמעט אינסופית של אורחים מפתיעים מכל תחומי תעשיית הבידור, כי אלוהים אדירים מי יסרב להופיע בסדרה עם חבובות? זה החלום של כולנו. והנה רשימה מקוצרת של כמה מהאורחים: אל ינקוביץ', בילי קורגן, טומי צ'אנג, קווין סמית', דדמאוס, מורגן פרימן, זיגי מארלי ונפסיק עכשיו כי נגמר לנו האוויר, אבל יש עוד. הפרק הראשון מציג קצב בדיחות גבוה, אווירה כאוטית כיאה לחבובות ומה שמסתמן כאחת הסדרות החמודות של התקופה. עשרת הפרקים של העונה הראשונה עלו כולם לדיסני+, ועם 20 וקצת דקות לכל אחד, זה נשמע כמו ערב בינג' מושלם, עם או בלי ילדים.

"החבובות – מהומה", עונה 1, דיסני+