מה רואים הלילה: מזל טוב, כל הנוסטלגיה שלכם חזרה פי ארבעה

לא פחות מ-4 סדרות קלאסיות הצטרפו השבוע לשירותי הטלוויזיה השונים, כי למי יש סבלנות להתחיל משהו חדש? הלילה עושים בינג' של סדרות נוסטלגיות שאתם כבר יודעים שיחממו לכם את הלב, כי כבר ראיתם. מה זאת אומרת לא ראיתם? דחוף לצפות

11 בפברואר 2024

בין אם ראיתם כבר, ובין אם אתם רוצים לחזור לזמנים אחרים (ומי מאיתנו לא רוצה בתקופה הזו?), נוסטלגיה טלוויזיונית היא קסם מיוחד. היום במדור ההמלצות היומי שלנו אנחנו עושים ריויינד וריוואץ', צופים בכל הסדרות הנוסטלגיות שהגיעו לערוצי השידור במהלך השבועות האחרונים.

חשיפה לצפון

בואו נתחיל עם הסדרה המיוחדת הזו, שנחתה ממש לאחרונה ב-HOT אחרי העדרות של משהו כמו 20 שנה מהמסך. העלילה מספרת על רופא יהודי ניו יורקי שעובר לעיירה הכי נידחת באלסקה, ורגע, אל תירדמו עדיין, כי מדובר במאסטרפיס. במשך 6 עונות, שנוצרו בראשית הניינטיז, "חשיפה לצפון" פירקה את מושג הטלוויזיה לאנשים שיוצרים אותה, והדמויות שהיא מגלמת. הדרמה הקומית הסתמכה על אווירה מיוחדת שיצרה סוג של תחושת אגדה מודרנית, ואנחנו חותמים לכם שאם תיתנו לה טיפה זמן, היא תהלך עליכם קסם. אה, ובעונות האחרונות שלה השואוראנר הוא לא אחד מדיוויד צ'ייס, יוצר "הסופרנוס".
שירות ה-VOD של HOT

בנות הזהב

אם כבר קלאסיקה מנחמת, אז שיהיה במסגרת הסיטקום האלמותי הזה, שהפך לרבות השנים לאייקוני עבור קהילת הלהטב"ק, ולפשוט מצחיק לכל השאר. קומדיה גוד וייבס קלאסית בכיכובן של ארבעה נשות גיל הזהב של הקומדיה האמריקאית, כולל בי ארתור ובטי וייט המופלאות, בדירה אחת במיאמי. הפאנצ'ים זורמים כמו מים, הבדיחות זקנות כמו הבנות – אבל אין דבר יותר מרגיע ממשהו קבוע שכזה.
עכשיו בדיסני+

האוס

זה אף פעם לא זאבת, אבל זה כן סדרת רפואה-בלשות שפחות או יותר הגדיר את הז'אנר מחדש, ועל הדרך בנתה לנו לפחות דמות אייקונית אחת (או שלוש-ארבע, היי 13). האוס השנון הוא שרלוק הולמס בחלוק רופא, והגאון שיפתור כל בעיה רפואית שרק ניתן לדמיין (ותאמינו לנו, הם דיימנו) בהינף מקל הליכה זועף. הדמות המורכבת של האוס לצד התעלומות הרפואיות יצרו סדרה שמרתק לצפות בה, גם כשזה נהיה מעט חזרתית.
עכשיו בנטפליקס

נשואים פלוס

הסאטירה המבריקה ביותר של הניינטיז חוזרת לביקור יומי בערוץ הקומדיה של Yes, וזו סיבה למסיבה מכמה סיבות. קודם כל, מדובר בסדרה שהיתה מתקשה לעבר כיום (אם כי כנראה היו מבינים את הסאטירהשלה יותר), ומאגר בלתי נלאה לבדיחות על נשים שמנות, אם במקרה אתם רוצים ממש לחזור לניינטיז. אבל מתחת לכ זה, מדובר באנטי-סיטקום האולטימטיבי, על משפחה חסרת גבולות המפוררת כל אתוס אמריקאי, מהמשפחה הגרעינית האוהבת ועד לחלום האמריקאי הארור. והיא עושה זאת בצורה הכי מהנה שניתן לחשוב עליה – עם אד או'ניל, והיד במכנסיים. זו קלאסיקה.
כל ערב במהלך השבוע, yes tv Comedy, שני פרקים מדי יום חול, 20:25