מה רואים הלילה: כוכבי מארוול משפרים את העולם, הפעם באמת

ברוך שובך. ג'רמי רנר ב-"Rennervations" צילום: יח"צ
ברוך שובך. ג'רמי רנר ב-"Rennervations" צילום: יח"צ

טוב, בסדר - זה רק ג'רמי רנר (הוקאיי) כמה מהחברים מהדרג השני של האוונג'רס, אבל המטרה טובה - הכוכב מסתובב ברחבי ארה"ב כדי לעזור לקהילות מעוטי יכולת בעזרת הכישרון המיוחד שלו: לשפץ אוטובוסים. רגע, מה?

לפני כמה חודשים, ממש בתחילת השנה, אתרי בידור שונים דיווחו שהוקאיי נפצע. זה לא שהיו חסרים לו חצים או משהו, פשוט השחקן ג'רמי רנר נפצע על ידי מפלסת שלג תקועה שניסה לשחרר, שבר יותר מ-30 עצמות בגופו ולרגעים מסוימים אפילו היה בסכנת חיים. בסך הכל, רנר הוא אולי לא גיבור העל הכי אהוב בנוקמים (הוא אפילו לא החמישי), אבל דווקא שחקן ואדם חביב מאוד, כך שכולנו קיווינו וחיכינו שיצא מזה. הוא אמנם עדיין מתאושש (הוא יהיה בסדר, אל תדאגו, יש לו את כספי מארוול), אבל בנתיים זה נחמד לראות את פניו המחייכות בסדרה החדשה של דיסני פלוס, "Rennervations".

הסדרה התיעודית (שהיא בעצם סוג של ריאליטי שיפוצים משודרג) צולמה לפני הפציעה שכמעט ועשתה את מה שת'אנוס לא הצליח, ומציגה צד יותר אישי ברנר – את אהבתו לשיפוץ, בנייה, חידוש וגם עזרה לקהילה. השחקן יצא לסיבוב ברחבי העולם, חבר לארגונים שעוזרים לילדים מעוטי יכולת, ואז משפץ עבורם אוטובוסים ורכבי ענק. למה שיצטרכו רכבי ענק? הם לא! אבל הוא הופך את הרכבים האלה למרכזים עבור הקהילה – משאית לסינון מים, אוטובוס עם אולפן ביתי, מתנ"ס נייד וכן הלאה.

המטרה של הסדרה היא גם לתת משהו נחמד לילדים, אבל בעיקר לחשוף את הציבור לארגונים שונים ואוכלוסיות שונות ברחבי העולם (בין היתר הוא מבקר בהודו ומקסיקו). מה שמבדיל את זה מעוד ריאליטי שיפוצים זה רדנר החמוד, שסוף סוף נותן לאישיות שלו לפרוץ החוצה (למה זה לא קרה במארוול? ניחא), וגם כמה כוכבים שנרתמים איתו למשימה, ביניהם חברו לנוקמים אנת'וני מאקיי, הזמר הקולומביאני סבסטיאן יטרה ועוד סלבס מקומיים, בהתאם למקום. קצת פיל-גוד על המסך, מה רע?

"Rennervations", זמין בדיסני+