מה רואים הלילה: האירית הפרועה שמחזירה את המצחיק לנטפליקס

"נערות דרי" חוזרות לעונה שלישית (צילום מסך מתוך הטריילר)
"נערות דרי" חוזרות לעונה שלישית (צילום מסך מתוך הטריילר)

"דרי גירלז" הנהדרת חוזרת לעונה שלישית בצ'אנל 4, וזה אומר שהיא מגיעה עוד מעט לנטפליקס, וזה אומר שזו ההזדמנות הכי טובה להשלים את שתי העונות הקודמות בבינג' סוער של הומור שחור ונוסטלגיה מתוקה לניינטיז. תבלו

>> תראו תראו: עוד ביקורות, המלצות, ריקאפים ורשימות באתר הספוילר

אנחנו בישראל אוהבים לקטר על משך הזמן שחולף בין עונה לעונה של סדרות טלוויזיה מצליחות, כאילו שזו בעיה ייחודית להפקות מקומיות, אך למעשה ברוב העולם מתקשים לעמוד בקצב ההפקה האמריקאי האינטנסיבי של עונה מדי שנה ויש סדרות שמשלמות על כך מחיר יקר. הסיטקום הפרועה "דרי גירלז" של צ'אנל 4 הבריטי – ששתי עונותיו הראשונות מככבות גם ברשימות הקומדיות הכי טובות בנטפליקס – חוזרת הלילה לעונה שלישית קצת יותר משלוש שנים אחרי סיומה של הקודמת. כן, זה בעיקר בגלל קוביד-19 אבל גם בגלל הלו"ז ההולך ונעסה עמוס יותר של השחקניות הקומיות המעולות שמובילות את הסדרה.

את צ'אנל 4 עוד לא קולטים כאן, אבל חזרתה של "דרי גירלז" הערב מבשרת גם את הגעתה של העונה השלישית לנטפליקס אי שם בעתיד הקרוב, וזו הזדמנות אדירה להשלים בבינג' את שתי העונות שכבר מחכות לכם בנטפליקס ורק בטעות עוד לא ראיתם. הסדרה עוקבת אחר חבורה של בנות עשרה (ובן עשרה אחד) מהעיר דרי בצפון אירלנד, כולם תלמידי תיכון קתולי שמרני ותקוע, על רקע הדרמה הגדולה של הניינטיז עם הסכם הפסקת האש ותהליך השלום במדינה לאחר מלחמת אזרחים בת יותר משלושים שנה. נשמע כבד? להפך. באופן שיראה לישראלים לא בלתי מוכר, כל הבלאגן מסביב רק גורם לנערות ולנערים לפרוק כל עול להתנהל באופן מטורלל יותר.

זו תהיה גם העונה האחרונה של "דרי גירלז", כי ככה הבריטים אוהבים וכי חלק מהשחקניות כבר בשנות השלושים לחייהן. יוצרת הסדרה ליסה מגי, שביססה את העלילה על החיים בתיכון בו למדה, הצליחה לטוות כאן קומדיה שהיא שילוב נדיר ומקורי של הומור שחור וסנטימנטליות מתוקה, והיא מרקדת יפה בין השחזור התקופתי הכיפי ומלא האהבה לנייטיז ובין האירועים ההיסטוריים שהתרחשו במציאות באותו זמן. בכלל לא מפליא שזו הקומדיה המצליחה ביותר של צ'אנל 4 מזה שנים. הדבר היחיד שמפליא זה שלא נתנו לה מספיק קרדיט עד עכשיו.

>> "דרי גירלז", שתי העונות הראושונות עכשיו בנטפליקס
>> הפתעה במקום הראשון: 10 הסדרות הישראליות הכי טובות כרגע
>> לטלוויזיה שלכם יש דדי אישיוז. ואנחנו יודעים להסביר למה