מה רואים הלילה: ספיידרמן פוגש את דורון קביליו במותחן פסיכולוגי

קצת צפוף פה, לא? The Crowded Room. צילום: יח"צ
קצת צפוף פה, לא? The Crowded Room. צילום: יח"צ

בסדר בסדר, נו - אז זה טום הולנד שמגלם את ספיידרמן פוגש את ליאור רז שמגלם את דורון קביליו, במסגרת המותחן המסקרן הזה של אפל TV, שמתרחש בניו יורק של 1979 ומפרק את סיפורו המסתורי של צעיר שהואשם ברצח. אנחנו עדיין מקווים שהוא יורה קורים מהידיים

כבר זמן מה שזה סוד גלוי, אז פשוט נגיד את זה – אפל TV ממש רוצים להיות המקום הכי איכותי בטלוויזיה. זה לא תמיד עובד להם, כמובן, אבל גם עם כמות סדרות קטנה יחסית היחס שלהם עדיין מרשים. אנחנו לא יודעים אם הסדרה החדשה שלהם – "The Crowded Room" – תצטרף לסדרות האיכותיות של אפל (הימור שלנו: לא), אבל היא בהחלט מנסה. ממש מנסה. ברמת להביא-את-טום-הולנד-וליאור-רז מנסה.

אם כן, החדר הצפוף מפגיש בין הספיידרמן לגיבור העל שלנו בניו יורק של 1979, שם נער מבוהל (הולנד. למה מי חשבתם, ליאור רז?) נעצר על רצח שהוא אולי ביצוע. לא יודע. לא בטוח. יש לו בלאקאאוטים. כך או כך, ברור שמדובר בילד פוסטראומטי ושמשהו לא בסדר בכל הסיפור הזה, והחוקרת רק מנסה להבין מה קרה לכל האנשים שהכיר ושסמכו עליו, ביניהם גם ישראלי קשוח בשם יצחק (רז. למה מי חשבתם, טום הולנד?). כיאה למותחן פסיכולוגי, שום דבר לא בטוח, המציאות מתערבבת עם המוח המעורפל והצדדים מתהפכים יותר מהר מספיידרמן. סליחה, נתקענו בדימוי.

חוץ מהחותמת של אפל TV יש עוד שני פרטים קטנים שהופכים את הסדרה הזו למסקרנת יותר – הראשון הוא שהיוצר והתסריטאי הראשי של הסדרה הוא עקיבא גולדסמן, כותב ותיק עם רקורד מרשים שכולל את "נפלאות התבונה" או "סינדרלה מן", אבל גם כמה יצירות פחות מוצלחות דוגמאת "באטמן & רובין" או "המגדל האפל". מעניין באיזה צד תמוקם "החדר העמוס" בסיומה. אה, והפרט המעניין השני הוא שאחרי שצילם את הסדרה הזו, טום הולנד החליט בעקבותיה לקחת הפסקה של שנה מעבודת המשחק, כדי להתאושש. עכשיו זה נהיה מסקרן באמת, נכון? שיהיה לנו ולהם בהצלחה.

"The Crowded Room". שלושת הפרקים הראשונים זמינים באפל TV