מה רואים הלילה: אחת המסיבות הכי כיפיות על המסך ממשיכה לרצוח

לא מוזמן למסיבה. עדיין בא למסיבה. האפטר פארטי. צילום: פוסטר הסדרה
לא מוזמן למסיבה. עדיין בא למסיבה. האפטר פארטי. צילום: פוסטר הסדרה

השנים האחרונות ראינו את ז'אנר תעלומת הרצח חוזר בשיא כוחו, והסדרה הקומית המתחכמת הזו אמנם עברה לרוב האנשים מתחת לרדאר (אולי כי זה קורה להרבה סדרות של אפל טיוי), אבל היא בהחלט אחת מהסדרות היותר מהנות בז'אנר. וזה עוד מבלי לדבר על הקאסט המרהיב או הגימיק המבריק

נכון, זה קורה להמון סדרות של אפל TV, אבל אנחנו מודים – העובדה ש"The After Party" (או בקיצור, האפטר) לא זכתה להערכה שמגיעה לה כואבת לנו במיוחד. עונתה הראשונה, שעלתה לשירות לפני כשנה וחצי, היתה אחת ההפתעות היותר משמחות של ימי האומיקרון, בין היתר כי מדובר במגרש משחקים של אחד מהבימאים הכי כיפים בהוליווד – כריסטופר מילר (צמד סרט האנימציה של ספיידרמן, "סרט לגו", "21/22 ג'אמפ סטריט" ובאמת עוד מלא). אבל אפטר פארטי זה הבייבי שלו, ואם פספסתם אותה כשהמלצנו בפעם האחרונה, עוד לא מאוחר לקפוץ על הרכבת.

אם כן, ההפתעה לא באה משום מקום, כי היוצר מערך מאוד, וגם הקאסט עמוס הכוכבים הקומיים הבטיח הרבה – ובראשם, טיפאני האדיש הנפלאה בתפקיד בלשית שלא מוכנה לבולשיט (אבל באמת), סם ריצ'רדסון ("ויפ") המתוק בתור חשוד ברצח, וגם את אילנה גלייזר, בן שוורץ, דייב פרנקו ועוד. את ערימת הכישרון הקומי הזה מילר זרק לתוך פורמט ארספואטי, שמציג את תעלומת הרצח בדיעבד, מזיכרונם של האורחים, בסגנון רשומון. והגימיק? מכיוון שכל חשוד זוכר אחרת, כל פרק מציג את הזיכרון בפורמט קולנועי כזה או אחר – קומדיה רומנטית, סרט פעולה, מיוזיקל כו'.

היום (12.7) עלו שני הפרקים הראשונים של העונה, וסיפקו פיתרון לשאלה המרכזית – לא, לא מי רצח, אלא איך יתגברו על המעבר לעונה שניה בסדרת תעלומת רצח שכבר נפתר. והתשובה היא, כמובן, רצח חדש – והפעם זה קורה בחתונת אחותה של זואי, שעכשיו יוצאת עם אניק (ריצ'רדסון). הבלשית דאנר (האדיש) נקראת שוב, והסרטים של כל החשודים לובשים ז'אנרים חדשים (חוץ מהפרק הראשון, שמתמקד באניק וזואי – ולכן ממשיך כקומדיה רומנטית, או יותר נכון, סיקוול לקומדיה רומנטית). לקאסט הצטרפו שחקנים קומים מרשימים חדשים, ביניהם קן ג'ונג ההיסטרי, זק וודס (ג'ראד מסיליקון ואלי) וג'ון צ'או (לעד הרולד מהרולד וקומאר). יהיה מותח, יהיה קולנועי, יהיה בעיקר פאן גדול כי זו מה שהיתה העונה הקודמת.

שני הפרקים הראשונים של "האפטר פארטי" זמינים עכשיו באפל TV, פרק חדש מדי יום רביעי