מה רואים הלילה: הרימייק של נטפליקס הוא רימייק ללב שלנו

אתה מגיע לכאן הרבה, קאובוי? "עין קווירית" (צילום: יחסי ציבור/נטפליקס)
אתה מגיע לכאן הרבה, קאובוי? "עין קווירית" (צילום: יחסי ציבור/נטפליקס)

נטפליקס החזירה את "עין קווירית" לחיים ב-2018, ועכשיו יש לה עונה שישית של הדוקו-ריאליטי הכי מרגש והולסום שיכול להיות. בעונה הנוכחית מגיעה חמישיית המופלאים לטקסס פוסט-קוביד - והשמחה רבה. בקיצור, אתם הולכים לדמוע כל הסופ"ש

העין הקווירית חוזרת לעונה שישית מאז שחזרה לתחייה בנטפליקס, ומי שעוד לא התאהב בחמישיית המופלאים, יכול להשתמש בעונת הבידודים הבאה עלינו כפרק הזמן המושלם לתפור בבינג' את סוכריית הדוקו-ריאליטי האינטיליגנטית הזו. למי שהחמיץ עד כה: חמישה הומואים מתחומים שונים מגיחים בסערה לחייו של מישהו שזקוק לריענון, באוכל, בסטייל, בשיער בעיצוב הבית ובעיקר באופי. התוצאה היא אולי תוכנית המייקאוברים הכי עמוקה, רגישה, טולרנטית ועליזה שהייתה פה, עם רבדים חשובים של קבלת השונה והכלת האחר.

החל מהפרק השני של העונה הנוכחית כל המייקאוברים הם פוסט-קוביד, ממש מחודש מאי שעבר, אבל אין זכר למסיכות או מטושים. בין הפרויקטים השאפתניים שמוצאים את דרכם לתוכנית יש נשף סיום לשמיניסטים אחרי שנת קורונה או בניית אסם לחיות משק עם צרכים מיוחדים, והכל מוצף במסרים אופטימיים של תקווה, צמיחה והתחדשות. זו כנראה התוכנית הכי הולסומית בנטפליקס נכון לימים אלה, עם בונוס משמעותי של חמישה חתיכים שמדברים על רגשות נון-סטופ ומעברונים חמודים ומחרמנים לסירוגין.

כל הטוב הזה דחוס לעונה שמתרחשת כולה באוסטין טקסס, כלומר כשהצוות של "עין קווירית" פוגש את המיטב הרדנקי שיש לטקסס להציע, כולל קאובויז מסוקסים, ילדי תיכון אבודים ושלל טיפוסים אחרים שלא אמורים להסתדר איתם, אבל כמובן שבסוף כן והכל נורא מרגש וכולם בוכים. מישהו צריך לומר שהקאמבק של "עין קווירית" עולה בכל פרמטר על התוכנית המקורית ששודרה בתחילת האלף ("טאץ' עליז לסטרייט שיעיז", איזה שם מבחיל, תודה). התקדמנו מאז. כמה היינו רוצים שמישהו יעצב לנו מחדש את הבית. ויותר מזה, כמה היינו רוצים להיות חברים של ג'ונתן.

>> "עין קווירית", עונה 6, עכשיו בנטפליקס