מה רואים הלילה: אידיוטים רודפים אחרי דביבונים? זאת קומדיה!

זה מה שקורה למי שלא מסיים קומיוניטי קולג'. "אנימל קונטרול" (צילום: יחסי ציבור/FOX)
זה מה שקורה למי שלא מסיים קומיוניטי קולג'. "אנימל קונטרול" (צילום: יחסי ציבור/FOX)

אם תהיתם כמונו לאן נעלם ג'ואל מקהייל, מלך הסרקזם מ"קומיוניטי" ו"דה סופ", אז הנה הוא מפציע מחדש בתפקיד הראשי בסיטקום "משמר החיות" שעלה לעונה שנייה והגיע גם אלינו. עכשיו הוא מגלם דמות סרקסטית דומה מאוד לקודמותיה שרודפת אחרי דביבונים בסיאטל. אנחנו ניקח את זה, תודה

לפעמים כשאנחנו לא מצליחים להירדם בלילה, זה בגלל שאנחנו חושבים על ג'ואל מקהייל. מה קרה לג'ואל מקהייל? איפה הוא? מה הוא עושה עכשיו? אחרי "קומיוניטי" הקריירה שלו הייתה אמורה להמריא לשחקים, עוד לפני זה הוא סומן ככוכב ודאי לעתיד בתור המנחה של The Soup האגדית בערוץ E!, תוכנית שבועית שבה היה יורד בסרקזם רצחני על שלל קטעים ששודרו בטלוויזיה באותו שבוע. וזה לא קרה. מה רבה הייתה הפתעתנו כשמצאנו אותו ב"משמר החיות", סיטקום של FOX שעלה השבוע לעונתו השנייה, משודר גם ב-Hulu והחל מאתמול גם ב-yes sting המקומית.

>> תפתיע: האם לארי דיוויד מתכנן איחוד עם סיינפלד ב"תרגיע"?
>> רשת 13 מציגה: אפס בושה. אפס אשמה. אפס חרטה. זאת ישראל 2024

העונה הראשונה של "משמר החיות" עברה כאן לחלוטין מתחת לרדאר, כפי שקורה לא מעט בשנים האחרונות עם סיטקומים של רשתות הברודקאסט האמריקאיות, אבל בארצות הברית מרוצים ממנה והיא חודשה לעונה השלישית עוד בטרם שידור הפרק הראשון של העונה השנייה. הסדרה עוקבת אחר משרד הווטרינר העירוני של סיאטל, המופעל על ידי חבורת ריג'קטים דפוקה כמו כל סיטקום-מקום-עבודה אמריקאי מאז "המשרד" (והיא גם מצולמת במצלמה אחת וללא צחוקים מוקלטים, בניגוד לסיטקומים הקלאסים של ערוצי הברודקאסט), שנקלעים לשלל דרמות בינאישיות והרפתקאות קרינג'יות שבהן דביבונים, נחשים וקופים גונבים את ההצגה.

התוצאה מבדרת מספיק כדי להעביר לכם את הלילה בגיחוכים וצחקוקים, ולמרות שפרק חדש עולה מדי שבוע, אפשר לעשות בינג' נאה על 12 הפרקים של העונה הראשונה. מקהייל עצמו מככב כאן בתפקיד הראשי בתור פקח סרקסטי, קוצני וממורמר שהודח מהמשטרה אחרי שחשף בה שחיתות, שמאוד מזכיר את הגבר הסרקסטי, הקוצני והממורמר אותו גילם ב"קומיוניטי", שבעצם די מזכיר את אותו מנחה סרקסטי, קוצני וממורמר של "The Soup". אוקיי, יכול להיות שהבנו למה הוא לא נהיה כוכב ממש גדול.
>> "משמר החיות", עונה 2, תשעה פרקים (פרק מדי שבוע, הלילה ישודר בארה"ב הפרק השני), עכשיו גם ב-yes