מה רואים הלילה: יחסים בעייתיים במקום העבודה, הגרסה השחורה

"הבחורה השחורה השנייה". צילום:יח"צ
"הבחורה השחורה השנייה". צילום:יח"צ

חשבתם שקשה לכם עם העובד שמכניס דג למיקרו? נסו לעבוד בתור הבחורה השחורה היחידה בהוצאת ספרים לבנה. ואז תנסו להתמודד עם בחורה שחורה שניה שמהווה תחרות לא פשוטה. או שפשוט תצפו בסאטירת האימה "הבחורה השחורה השנייה". זה גם יעבוד

13 בספטמבר 2023

יחסים במקום העבודה הם תמיד דבר קצת סבוך. האנשים שעובדים איתך הם לא בהכרח האנשים שבחרת לעבוד איתם, וצריך להסתדר, כי אחרת מפוטרים. אבל היחסים האלה הופכים למורכבים יותר, כמו בערך כל דבר, כשמכניסים פנימה את המתח הגזעי. נכון, בארץ הנושא פחות בשיח (אבל היי, זה לא שחסר פה גזענות), אבל האשכנזים ביותר מביננו יכולים לנסות ולהבין כמה מוזר זה להיות הבחורה השחורה היחידה במקום העבודה שלך.

עם האתגר הזה היתה צריכה להתמודד נלה, הגיבורה של הסדרה החדשה המאוד מצופה של הולו (שעלתה היום, במקביל לארה"ב, בדיסני+), עד שהגיעה בחורה חדשה, שחורה, ואחרת. ולכן שם הסדרה הוא "הבחורה השחורה השנייה". הסיפתח הזה נשמע חמוד, במקרה הטוב, אבל אז נכנסים כמה אלמנטים שמשנים את כל הסיפור, ואנחנו נמנע מאוד מספוילרים אבל רק נגיד שהייזל, הבחורה השחורה השנייה, מתחילה כחברה, ומתגלה כהרבה יותר – ורק נסו לשים לב למוטיב השיער.

"הבחורה השחורה השנייה" מבוסס על רומן מצליח בעל אותו השם מאת הסופרת הצעירה זאקיה דלילה האריס, שיצרה סאטירת אימה על עולם הוצאות הספרים הלבן (מקום העבודה של נלה והייזל הוא הוצאת ספרים בשם "ווגנר". כן, כמו המלחין, וזה לא במקרה), בעקבות חוויותיה בעולם הוצאות הספרים הלבן. סאטירה? אימה? יוצרת שחורה שעוסקת במתח בין גזעי? כן, לא במקרה זה מזכיר לכם את ג'ורדן פיל מתהילת "תברח" – זה בהחלט המשך של הטרנד, ואנחנו לא נגד, כי ז'אנר האימה השחורה הוא בהחלט אחד המקומות המעניינים ביותר כרגע. בואו להיבהל מבחורה שחורה. רגע, זה יצא לא טוב – בואו להיבהל מבחורה שחורה שנייה.
"הבחורה השחורה השנייה", 10 פרקים, עכשיו בדיסני+