מה רואים הלילה: הסדרה החדשה של רון לשם סוף סוף מגיעה לטלוויזיה

ליאור אשכנזי ואורנה בנאי ב"בוגד"
ליאור אשכנזי ואורנה בנאי ב"בוגד"

אחרי הייצוא הסופר-מוצלח של "אופוריה" וההצלחה של "שעת נעילה", הסופר והתסריטאי חוזר עם דרמת המתח החדשה "בוגד", העוסקת בחקירה של היעלמות מטוס, שמוביל ליאור אשכנזי (כמובן) בתפקיד איש שב"כ במשבר אישי (כמובן)

13 בספטמבר 2022

העלילה של "בוגד" מתחילה בכך שמטוס נוסעים מישראל לבנגקוק נעלם – חכו, אל תלכו לשום מקום. אנחנו יודעים, להתחיל סדרת דרמה חדשה מהיעלמות של מטוס מעלה לרובנו אסוציאציות טלוויזיוניות מעייפות במיוחד, אבל כאן לא הולך לקרות שום דבר על טבעי, המטוס לא הולך להופיע שוב כעבור כמה שנים, אף אחד לא יפתח יכולות טלפתיות (אנחנו מאוד מקווים. קיבלנו בינתיים רק שני פרקים ראשונים לצפיה) ובטח ובטח שלא הולך להיות שום אי. במקום זאת, אנחנו כאן עם הדרמה החדשה של רון לשם ("בופור", "שעת נעילה" וכמובן "אופוריה", שהיצוא הפורמט שלה לארצות הברית הוא אחד מסיפורי ההצלחה הטלוויזיוניים המופרעים שהחלו כאן). "בוגד" צולמה כבר לפני שנתיים אבל משום מה מגיעה למסכים רק עכשיו, לאחר שהופיעה בשלל רשימות מסוג "סדרות הדרמה של HOT לשנות 2020" (אולי ההיעלמות שלה היא התעלומה האמיתית כאן?).

ליאור אשכנזי בתפקיד הראשי מגלם את ג'ורג'י, חוקר שב"כ מנוסה שנפצע במילוי תפקידו, איבד את הראייה שלו ונאלץ לפרוש מהשירות. אין לו ברירה אלא לסבך את עצמו מחדש בחקירה כשהוא מגלה שאשתו והילדים שלו היו על המטוס הנעלם, בדרכם לעזוב את הארץ – ואותו. כמובן שזהויות שאר 225 הנוסעים יתחילו להעלות, כמובטח בטריילר, עוד "225 סודות" – וככל שיותר ויותר מהם נחשפים, כך גם יותר בני משפחה, חברים ובני זוג יתחילו לחשוד ביקיריהם שנעלמו יחד עם המטוס. חוץ מזה בקאסט: עוז זהבי בתור שב"כניק צעיר והעוזר של ג'ורג'י (אף שבטריילר הוא בעיקר חוטף ממנו צעקות), ניב סולטן, אורנה בנאי, ריימונד אמסלם ועוד ועוד. ביים: אסף פולונסקי ("שבוע ויום" המעולה). והחלק הכי טוב: עונה קצרה של שמונה פרקים, אז לא נצטרך לחכות נצח בשביל לגלות מה לעזאזל קרה שם.

בוגד, בכורה היום (13.9) ב-HOT VOD ובנקסט RV, שידורים שבועיים החל מחמישי (15.9) 20:15 ב-HOT3