מה רואים הלילה: את הסדרה הכי מצחיקה שאתם מפספסים

לא, אל תשחק איתי. צילום: פוסטר העונה שלישית של Mythic Quest
לא, אל תשחק איתי. צילום: פוסטר העונה שלישית של Mythic Quest

כמעט ולא יאומן, אבל זו כבר עונתה השלישית של "Mythic Quest", הקומדיה הקטנה והמבריקה של שניים מחברי "פילדלפיה זורחת". והעונה הזו הולכת רחוק יותר מקודמותיה, עם קרב בעלויות, תככים, יריבויות בין חברים והכי חשוב - רוב מקאלהני

13 בנובמבר 2022

"גנדי, אלינור רוזוולט, נלסון מנדלה, הנרי פורד. אלה מנהיגים שסמכו על הקול הפנימי שלהם". ועכשיו גם מצטרף אליהם איאן גרים. מה, לא שמעתם עליו? אולי כי גם אתם, כמו ישראלים רבים, פספסתם את הסדרה הקומית הנפלאה של אפל TV, מבית היוצר של שניים מחבורת "פילדלפיה זורחת", שעושה לעולם הגיימינג מה שסיליקון ואלי עשתה ל… סיליקון ואלי.

בסוף השבוע האחרון עלתה במלואה עונתה השלישית של "Mythic Quest", הקומדיה הקטנה-אך-מבריקה של צ'ארלי דיי ורוב מקאלהני (רגע רגע, עוד שניה נדבר עליו גם ככוכב) שעוקבת אחר חברה שמתחזקת משחק מחשב, ובפועל – כמו כל קומדיית מקום עבודה טובה – מתפקדת כמשפחה בלתי מתפקדת. הפרמיס אולי חמוד ותו-לא, אבל הביצוע יוצא דופן, מהנה, מצחיק ולפרקים, גם מחמם לב. אם כן, אז רוב מקאלהני, שכבר הוכיח עד כמה הוא אוהב ללכת עד הסוף ב"פילדלפיה זורחת", מככב בתור איאן גרים, היוצר ומנהל הקריאייטיב של החברה ומיליונר טק משוגע מגולגלים לאחד. איאן משגע את השותפה שלו, פופי (שרלוט ניקדאו), שבתורה משגעת את המפיק דיוויד (דייוויד הורנסבי, גם הוא מראשי "פילדלפיה") וכן הלאה וכן האלה, עד שכולם משוגעים.

אבל סביב כל השיגעון הזה (וזה שיגעון) יש דווקא חום אנושי מתוק שמבצבץ בדיוק ברגעים הנכונים – כמו למשל בפרק הקורונה המושלם שלהם, שצולם כולו דרך זום והיה ליצירה הכי טובה של ימי הסגרים (כן, זה כולל את "בפנים" של בו ברנהאם). אחרי עונה שניה שלא הצליחה להתעלות על הראשונה, העונה החדשה מסתמנת כיציאה לכיוון שונה, כשאיאן ופופי יוצאים לדרך חדשה, הרחק מ-Mythic Quest, ובכך הופכים למתחרים, בדיוק בזמן שדיוויד מנסה להביא את המשחק להוליווד. חברים הופכים יריבים, יריבים הופכים ידידים. העיקר שהחום האנושי נשאר באוויר.

העונה השלישית של Mythic Quest זמינה באפל TV