ערב בלי חדשות: כריס רוק וקווין הארט נפטרים מהאגו בדוקו נדיר

"בתפקיד הראשי: קווין הארט וכריס רוק". צילום: יח"צ נטפליקס
"בתפקיד הראשי: קווין הארט וכריס רוק". צילום: יח"צ נטפליקס

צמד קומיקאי הענק החליטו לפעול באופן חריג לתעשיית הבידור, וקיימו מופע משותף של צמד הדליינרים בניו יורק. נטפליקס הצטרפו למסע, ואנחנו מרוויחים דוקומנטרי נדיר שמציג את הקריירות היחודיות של השניים, ומה עושים בפסגה

הדיבור סביב הוליווד הוא שאדם לאדם זאב. חוקי התעשיה הלא כתובים מכריחים את האמנים לפעול במנטליות מלחמתית, והקרב על המקום הראשון בכל תחום בתעשיית הבידור עקוב מדם. תעשיית הסטנדאפ לא שונה. גם שם יש לא מעט סכסוכים, ויכוחים, האשמות בגניבת בדיחות, יריבויות וסתם קנאת צוחקים. לכן כל כך נדיר שצמד אמנים שנמצא בטופ של התחום משתף פעולה, ובטח עוד במופע. אך הדבר הזה קרה השנה, כשקווין הארט וכריס רק – שני אגדות סטנדאפ, כל אחד בפני עצמו – חברו ביחד למופע משותף בניו יורק.

האירוע כל כך נדיר, עד שבנטפליקס החליטו להצטרף להופעה, ובמיוחד לאחורי הקלעים, כדי לתעד את הרגע ההיסטורי ולהנפיק ממנו דוקומנטרי, שעלה היום תחת השם המתורגם באופן מזעזע "בתפקיד הראשי: קווין הארט וכריס רוק". למה מזעזע? כי הם תרגמו "Headliners Only" – כלומר, כוכבי ערב הסטנדאפ בלבד, אלו שמופיעים בטופ של הפוסטר – ל"תפקיד ראשי", שזה בכלל מעולמות הקולנוע והטלוויזיה. לא הסטנדאפ, כי אין בסטנדאפ שום תפקיד. נו, ניחא.

מעבר לניטפיקינג, מדובר בדוקומנטרי שגולל בעיקרו דווקא את הקריירות הארוכות של השניים, לצד מפגשים עם קומיקאים אחרים, שיחות מאחורי הקלעים, קטעי ארכיון וגם כמה קטעים מהמופע עצמו, למקרה ובא לכם לצחוק גם מבדיחות כתובות מראש. כיף מאוד לראות את הדינמיקה, הפרגון והעקיצות בין השניים, שמציגים אהבה אמתית. ועוד יותר כיף לצחוק מההומור החד שלהם (אנחנו תמיד בטים רוק, אבל הארט נותן עבודה) ולנתק את השכל לשעה וחצי של שיתוף פעולה נדיר.
"בתפקיד ראשי: קווין הארט וכריס רוק", עכשיו בנטפליקס