מה רואים הלילה: 37 מיליון בוגדים נחשפים במכה. מה עכשיו?

הו לא. "אשלי מדיסון: סקס, שקרים וסקנדל". צילום: יח"צ נטפליקס
הו לא. "אשלי מדיסון: סקס, שקרים וסקנדל". צילום: יח"צ נטפליקס

אתר הדייטינג לבגידות "אשלי מדיסון" היה שערורתי עוד לפני השערוריה הגדולה ששינתה את חייהם של כל כך הרבה משפחות, אבל אחרי שנפרץ ב-2015, השערוריה רק החלה. ועם דוקומנטרי של נטפליקס על הסיפור, אפשר אפילו לומר שזו שערוריה רשמית

אח, הטבע האנושי. האם יש עוד חרא גדול יותר ממנו? תראו, אנחנו אוהבי אדם, אבל קשה להישאר עם אמון בעולם אחרי כל מה שאנחנו יודעים על האינטרנט. ולא בטוח שהדוקומנטרי הבא של נטפליקס יעזור לכם, אבל הוא בהחלט יספק את יצר המציצנות של כולנו. אח, הטבע האנושי – יש שפל שלא תרד אליו?

>> אליה וקוף בה: איך "כוכב הקופים" הפך לסתם עוד סרט חיות מדברות?

בכל מקרה, לא נשקר שלא נהננו מהביצתיות של "אשלי מדיסון: סקס, שקרים וסקנדל", שגולל את אחד מהסיפורים היותר מופרעים של האינטרנט: אתר דייטינג לאנשים נשואים שרוצים לנהל רומן נפרץ, וכ-37 מיליון יוזרים נחשפים במלוא מערומם, כולל פרטים מלאים, השפלה פומבית והמון המון נישואים שמתרסקים.

מעבר לפן הפיקנטי, שבהחלט מסופק בעזרת סיפוריהם האישיים של כמה מהבוגדים, הדוקומנטרי מנסה לצלול גם לחידה הגדולה ששואלת מי אחראי לאחת מדליפות המידע הגדולות בהיסטוריה? בעל נבגד? עובד ממורמר? אולי פשוט עו"ד לגירושין שרצה להציף את הביזנס? לא נשקר לכם שהדוקו מצליח לענות על השאלה הזאת, אבל הוא בהחלט יבדר אתכם לאיזה 3 שעות. סליחה, אמרנו יבדר? התכוונו לדכא. אבל גם זה סוג של בידור היום. טוב נו, אולי יש פיסת אופטימיות קטנה בסוף הדוקו. שווה לחכות.
"אשלי מדיסון: סקס, שקרים וסקנדל", 3 פרקים, עכשיו בנטפליקס