מה רואים הלילה: הסיטקום המטופשת והכיפית שאלוהים הכי אוהב

איזה כיף להיות אידיוט. בן פלקונר ב"אידיוט המחמד של אלוהים" (צילום: יחסי ציבור)
איזה כיף להיות אידיוט. בן פלקונר ב"אידיוט המחמד של אלוהים" (צילום: יחסי ציבור)

בדיוק כשאתם צריכים סיטקום קצת אידיוטית כדי לסגור את הפינה של בינג' סופ"ש, מגיעה הקומיקאית מליסה מקארת'י עם הקאמבק שלה לנטפליקס ויחד עם בעלה הופכת את "אידיוט המחמד של אלוהים" לאפוקליפסה הכי כיפית שהייתה פה מזה זמן

אלוהים, כידוע, אוהב אידיוטים. המציאות סביבנו מוכיחה את זה על בסיס יומי בכל הזירות האפשריות, ומספיק להדליק את הטלוויזיה בזמן מהדורות החדשות כדי להיווכח בזה. אבל למה שתפתחו את הטלוויזיה בזמן מהדורות החדשות? אתם הרי לא אידיוטים. אתם מעל זה. אתם רואים סדרות אינטליגנטיות, מורכבות, מאתגרות, רבות רבדים. לפחות עד הרגע שבו מתחשקת לכם סדרת סיטקום אידיוטית. ובדיוק בשביל הרגע הזה מליסה מקארת'י חוזרת.

מקארת'י, מהקומיקאיות הבולטות והמבטיחות של תחילת האלף, כבשה את הקהל בתור סוקי של "בנות גילמור" ומשם המריאה לתפקידים ראשיים בסיטקומים "סמנת'ה מי?" ו"מייק ומולי". בעשור האחרון היא התמקדה בעיקר בקריירה קולנועי מצליח למדי, ו"אידיוט המחמד של אלוהים" שעולה הערב בנטפליקס מסמנת את חזרתה לז'אנר הטלוויזיוני שהפך אותה לכוכבת. את הסדרה יצר בעלה, בן פלקון, שגם משחק בה לצידה, והיא עוסקת באידיוט חביב (שאותו הוא מגלם) שנבחר על ידי אלוהים להציל את העולם מהאפוקליפסה.

התוצאה, לפחות על סמך הפרק הראשון, משעשעת להפליא וגם מתוקה ביותר, מקארת'י נמצאת כאן במיטבה הקומי בתור זוגתו המופרעת מאוד, ובתפקיד השטן מגיעה לזלי ביב המושלמת, והשמחה רבה. הסדרה מוגדרת כ"קומדיית מקום עבודה אפוקליפטית" וזה כיף בדיוק כמו שזה נשמע. לא יצירת מופת אולי, אבל את הפינה של הבינג' הכיפי לסופ"ש היא תסגור לכם. וכולנו יודעים כמה אתם צריכים בינג' כיפי לסופ"ש.

>> אידיוט המחמד של אלוהים / God's Favorite Idiot, שמונה פרקים, עכשיו בנטפליקס