מה רואים הלילה: תגידו, יש מצב שהחמצתם את הטיסה הזאת?

אתם תעלו על הטיסה הזאת בסוף, נו. מתוך "מניפסט"
אתם תעלו על הטיסה הזאת בסוף, נו. מתוך "מניפסט"

בשבוע שעבר העונה הרביעית של "מניפסט" עלתה בנטפליקס וישר עשתה את דרכה למקום הראשון. אם פסלתם אותה בתור עוד חיקוי של "אבודים", אתם די צודקים, אבל בינינו: אתם יודעים שאתם לא יותר טובים מכל שאר האנשים שכן ראו אותה. הצטרפו אליהם

15 בנובמבר 2022

בשבועיים האחרונים עלה לא מעט תוכן חדש לנטפליקס, חלקו אפילו עם הרבה מאוד הייפ מאחוריו (כן, אנחנו מדברים קודם כל על העונה החמישית של "הכתר", גם אם התגובות אליה מעורבות – וזה לא רק אצלנו). אבל אם במקרה כבר סיימתם אותו, או שאתם רוצים משהו פשוט יותר, אז "מניפסט", על כל שלוש וחצי עונותיה – כלומר, בשבוע שעבר יצא החצי השני של העונה הרביעית והאחרונה שלה, ונצטרך לחכות עוד קצת בשביל הסיום – כאן בשבילכם.

תראו, אף אחד פה לא יטען ש"מניפסט" זו הסדרה הכי מתוחכמת, או עם עלילה הגיונית, או דמויות עמוקות, או אפילו שיש משהו מקורי בפרמיס העל טבעי שלה (אוקיי, אז הפעם יש פה מטוס נוסעים שנעלם לפני חמש שנים ועכשיו מופיע שוב על יושביו, ולא נוסעים שנעלמו יחד עם המטוס שלהם. אז זה שונה, נכון?). אבל העובדות הן פשוטות: כש"מניפסט" הגיעה לנטפליקס על שלוש עונותיה, היא הפכה לכזה להיט שנטפליקס אפילו טרחה והושיעה אותה מלהיעלם כמו מטוס נוסעים מעל משולש ברמודה, לאחר שבוטלה ברשת NBC. כמה להיט? מספיק להיט בשביל לפצל את העונה ולסחוט את הלימון הזה עוד קצת.

אז לא, זאת לא צריכה להיות הסדרה שאתם מדברים עליה, או הכי מתגאים שאתם רואים אותה. אבל אתם יודעים שתראו אותה מתישהו כשיהיה לכם ערב פנוי ואז תבלסו גם את העונות האחרות שלה, או שאתם כבר עמוק בפנים ואז כנראה שכבר בלעתם גם את הפרקים שאנחנו ממליצים עליהם עכשיו ובכלל מחכים לחלק הבא. זה בסדר גמור. לפעמים גם מזמינים מקדונלדס. זה קורה מדי פעם.

מניפסט, עונה 4 חלק 1, עכשיו בנטפליקס