מה רואים הלילה: דרמת הפשע הבריטית שנטפליקס הרימה מהרחוב

"טופ בוי" (צילום: יחסי ציבור/ נטפליקס)
"טופ בוי" (צילום: יחסי ציבור/ נטפליקס)

משווים אותה אל "הסמויה" ודרמת הפשע הבריטית עומדת בהשוואה בגבורה: ראפרים, דוגמנים, סמים ורחובות בוערים, עם סיפור שמתחיל ב-2011 בצ'אנל 4 ומסתיים בעונה חדשה שעולה בנטפליקס ביום שישי. זה הזמן להשלים אותה בבינג'

זה הולך להיות קצת מבלבל אבל בסוף יש פרס אז תישארו איתנו: בשנת 2011 עלתה אל מסכי Channel 4 הבריטית דרמת הפשע המצוינת "טופ בוי". היה בה כל מה שדרמת פשע בריטית עדכנית צריכה, כולל דרמה אלימה ומחוספסת וקאסט שמורכב מראפרים לוהטים ודוגמנים יפים כמו חלום, ההצלחה הייתה גדולה, עונה שנייה הופקה ואז החליטו בצ'אנל הבריטי לחזל"ש וסגרו על הסדרה את הבסטה. אלא שבשנת 2017 צפה בה הסופרסטאר הקנדי דרייק, והוא רכש את הזכויות שלה, גייס את היוצר שלה רומן בנט (שום קשר לנפתלי) ושכנע את נטפליקס להחזיר אותה לחיים. כן, ההיפ הופ הציל את חייה.

עכשיו זה קצת מסתבך: בנטפליקס בעצם התניעו את הסדרה מחדש תחת השם המקורי שלה, בעוד העונות הבריטיות המקוריות מצ'אנל פור נרכשו גם הן על ידי ענקית הסטרימינג ומוגשות בה תחת השם "טופ בוי: סאמרהאוס", בעוד העונה החדשה מ-2019 והעונה השנייה שתעלה לאוויר ביום שישי מוסטרמות בה תחת השם המקורי של הסדרה, "טופ בוי". כך או כך, רוב הקאסט המקורי חזר לעונות החדשות בנטפליקס, כולל ליטל סימז הנהדרת והתוצאה היא דרמה סוחפת ביותר שזוכה להשוואות מתבקשות אל "הסמויה" ועומדת בהן בגבורה.

העונה השנייה של "טופ בוי", שהיא בעצם העונה הרביעית של "טופ בוי", תעלה כאמור ביום שישי. והפרס שלכם? ובכן, עד יום שישי יש לכם בינג' של שלוש עונות להשלים. אם זה לא פרס אנחנו לא יודעות מה כן.

>> "טופ בוי", עכשיו בנטפליקס. עונה חדשה החל מיום שישי