מה רואים הלילה: יש סדרות שכבר מהשם ברור מה הן יהיו

נו, מה הוא אמר לך? שאת במותחן? "The Last Thing He Told Me"
נו, מה הוא אמר לך? שאת במותחן? "The Last Thing He Told Me"

מה אתם מדמיינים כשאתם שומעים כותרת כמו "The Last Thing He Told Me"? האם זה מותחן פרברי אמריקאי פתלתל סטייל "שקרים לבנים קטנים"? ברור שכן, ואתם גם צודקים, ולא, זה לא אומר שאתם הולכים ליהנות פחות. אולי אפילו יותר

תראו איזה יופי של דבר זה ז'אנר וכמה מהר הוא יכול להיווצר. אפילו לא צריך להיות בקטגוריות רחבות כמו "סיטקום" או "מדע בדיוני". תגידו לעצמכם בקול רם את השם של הסדרה החדשה של אפל טיוי, "The Last Thing He Told Me", תעצמו עיניים שניה ותדמיינו. מה אתם רואים? נכון מאוד, מותחן אמריקאי פתלתל מהסוג שהיה רעידת אדמה על המסך כשקראו לו "שקרים לבנים קטנים" ומאז הפך לסוג של תת-ז'אנר ספציפי ואהוב: דרמת מתח אמריקאית פרברית עתירת סודות עם נשים רציניות שמגלות סודות מופרעים בחיים של עצמן.

אז כן, זהו עוד עיבוד טלוויזיוני של מותחן רב-מכר אמריקאי עם מלא סודות משפחתיים, שקרים והכי חשוב, גיבורה פשוטה אבל רצינית שנקלעת לתעלומה בלשית בניגוד לרצונה. הפעם מדובר באישה (ג'ניפר גארנר) שבעלה (ניקולאי קוסטר-ולדאו) נעלם והיא נשארת עם הבת החורגת שלה – מה שאומר שהיא גם צריכה לבנות איתה מערכת יחסית מתפקדת (וזה הולך להיות קשה) וגם לנסות להבין לאן נעלם אבא שלה (וזה הולך להיות אפילו יותר קשה). האם זה הולך להיות ייחודי ומבריק? לא, כנראה שלא. האם מדובר במותחן שתפצפצו בין השיניים כמו פופקורן סורר? בהחלט כן.

The Last Thing He Told Me, עכשיו באפל טיוי+