מה רואים הלילה: מערבון ה-WTF של ג'וש ברולין

על מה בדיוק אתם מסתכלים? "Outer Range". צילום: יח"צ אמזון פריים
על מה בדיוק אתם מסתכלים? "Outer Range". צילום: יח"צ אמזון פריים

גברים מסוקסים בכובעי בוקרים, טראומות עבר מודחקות וחורים באדמה ובזיכרון: "המרעה המערבי", הדרמה העל טבעית של אמזון פריים, מחזירה את כוכב הקולנוע לסוסים ולמסך הקטן ומביאה את המתח והמסתורין של סדרות כמו "אבודים" לנופים הפרועים של ויומינג

אמזון פריים ממשיכה לדהור לעבר ביסוסה כאחת מרשתות הסטרימינג היותר מרשימות בשוק עם "המרעה המערבי" (Outer Range), דרמת מסתורין שמתרחשת בחווה שכוחת אל בויומינג, מדינה כל כך מוזרה ולא מאוכלסת עד שקניה ווסט עבר לשם רק כדי שיהיה לו קצת שקט. אנחנו אוהבים לראות ז'אנרים מתנגשים, והפעם ז'אנר המסתרין העל טבעי ששלט בטלוויזיה עד לפני כעשור עושה קאמבקון במפגש עם המערבון המודרני, כלומר, כמה קאבויים עומדים לראות קצת דברים מוזרים.

>> חתונמי vs אהבה חדשה: מי תוכנית השידוכים הטובה יותר?

 

הסדרה עוקבת אחרי רויאל אבוט (ג'וש ברולין, לא בפעם הראשונה בתפקיד בוקר מחוספס), חוואי אולדסקול שרוצה לשמור רק על שני דברים: משפחתו והחווה שלו. למרבה הצער, הוא לא כל כך מצליח – ביתו נעדרת מזה חודשים והחווה עומדת בפני סכנה גם היא. חוץ מזה, הוא עדיין צריך להבין למה לעזאזל נפער לו חור ענק ומנבא רעות בחווה, וגם להתמודד עם נוודית מוזרה (אימוג'ן פוטס) שקשורה באופן על טבעי לחווה של משפחת אבוט.

>> מה רואים הלילה, בכל לילה: כל המלצות הצפיה שלנו

התוצאה היא טיול איטי ומלחיץ בערבות היפיפיות של צפון ארה"ב ומפגש עם משפחה מיושנת שנלחמת לשרוד אל מול העולם החדש, ואל מול האלמנטים העל טבעיים שיכו בהם לאורך העונה הקצרה בת שמונה הפרקים. צמד הפרקים הראשונים כבר עלו לשירות הסטרימינג במהלך סדר הפסח האחרון, אז בטח עדין לא הספקתם לראות, מה שאומר שכדאי להשלים לפני יום שישי הקרוב – אז יצאו שני הפרקים הבאים.

"המרעה המערבי" באמזון פריים. צמד פרקים חדשים יוצאים בכל יום שישי