מה רואים הלילה: "גברת מייזל המופלאה" בסיבוב פרידה

מתוך הטריילר לעונה השלישית של "גברת מייזל המופלאה"
מתוך הטריילר לעונה השלישית של "גברת מייזל המופלאה"

הקומדיה השנונה והדברנית עד מאוד של איימי שרמן-פלדינו חוזרת לעונה חמישית ואחרונה באמזון פריים, ובמקביל אליה עולה גם מופע סטנדאפ אמיתי לגמרי של כוכבת המשנה שלה, אלכס בורסטין - באמזון פריים גם הוא. כל הכבוד למחלקת השיווק

תראו, אין באמצע: או שאתם מתים על הכתיבה הסופר-דברנית, האובר-שנונה ומהירה בטירוף של "גברת מייזל המופלאה" (ואז זה אומר שמאוד אהבתם גם את "בנות גילמור", מבית אותה היוצרת, איימי שרמן-פלדינו), או שאתם לא יכולים לשרוד אפילו שתי דקות של זה. אבל "גברת מייזל המופלאה" חוזרת לעונה חמישית, מה שאומר שיש מספיק אנשים שזה בדיוק מה שהם רוצים: עוד מקורותיה של הסטנדאפיסטית היהודיה, המאוד ניו ירקית, הסופר-דברנית והאובר-שנונה שמתעקשת לעשות לעצמה קריירה בארצות הברית של שנות ה-60 המוקדמות.

היות וזו העונה האחרונה בהחלט של הסדרה הזאת, אין ספק שזאת לא העונה בה הסדרה הולכת ללמד את עצמה טריקים חדשים. לא, זה לא מסמך ריאליסטי על קומיקאים בארצות של התקופה, ולמרות דמויות אמיתיות כמו לני ברוס, היא לא מחפשת ערך תיעודי. זאת חוויה אסקפיסטית, כיפית, עם המון קסם אישי, ואם אתם קהל היעד שלה, כנראה שאתם כבר מכורים – ורוצים לראות בדיוק איך תימשך הקריירה של מידג' מייזל. כלומר, אתם רוצים לראות אותה מנצחת, כי ברור שזו סדרה שאוהבת סופים טובים (ואכן, אנחנו הולכים לקבל העונה גם קפיצות קדימה בזמן, בשביל להבטיח שאנחנו יכולים להיפרד ממנה בשלום).

שימו לב שבמקביל באמזון פריים וידאו גם עולה מופע הסטנדאפ של אלכס בורסטין, כוכבת המשנה של הסדרה – שמגלמת את סוזי, המנהלת, המנטורית והחברה הכי טובה של מידג' (את הקול שלה אתם גם מכירים בתור לואיס גריפין ב"איש משפחה"). המופע, "Corsets & Clown Suits", צולם על הסט של מועדון וולפורד הפיקטיבי – מועדון בורלסק בו מידג' מופיעה בעונה הרביעית. ובינתיים, שלושת הפרקים הראשונים של העונה החמישית של "גברת מייזל" כבר באמזון פריים גם כן.

"גברת מייזל המופלאה", עונה חמישית, שלושה פרקים ראשונים עכשיו באמזון פריים. פרק חדש מדי יום שישי; "Alex Borstein – Corests & Clown Suits" באמזון פריים גם כן