ערב בלי חדשות: אם כבר סטנדאפ עכשיו אז שיהיה בדיוק ככה

חגיגות הפרידה מה"דיילי שואו". טרבור נואה ב"איפה הייתי" (צילום: יחסי ציבור/נטפליקס)
חגיגות הפרידה מה"דיילי שואו". טרבור נואה ב"איפה הייתי" (צילום: יחסי ציבור/נטפליקס)

אחרי שבע שנים כמגיש ה"דיילי שואו" הסאטירי והשנון, טרבור נואה יצא לחופשי והוא חוגג את החופש בספיישל הרביעי שלו עבור נטפליקס, "איפה הייתי", שמתמקד בהרפתקאותיו המשעשעות במהלך סיבובי ההופעות שלו בארה"ב ובעולם, בלי פוליטיקה ובלי סרקזם. ואיכשהו זה בדיוק מה שכולנו צריכים עכשיו

כל מה שצריך לדעת זה שטרבור נואה הוא מלך. ב-2015, כשקומדי סנטרל הכריזה עליו כמחליפו של ג'ון סטיוארט האיקוני ב"דיילי שואו" – תוכנית שהפכה באותו עשור לאחת החשובות והמשפיעות בטלוויזיה האמריקאית – רבים טענו שהקומיקאי הדרום-אפריקאי הצעיר והלא-מאוד מוכר לעולם לא יצליח למלא את נעליו העצומות של המגיש היהודי השנון והחד. הם צדקו, כמובן.

אבל יש גם צד שני: טרבור נואה עשה את הדבר שלו ב"דיילי שואו" במשך שבע שנים ברציפות ועשה אותו יפה, ובדיוק לפני כשנה הגיש את להיט האקטואליה הסאטירי בפעם האחרונה. הערב יעלה בנטפליקס ספיישל הסטנדאפ החדש שלו, "איפה הייתי" ("Where Was I"), דרך נאה לחגוג את שחרורו לחופשי מכבלי התוכנית היומית. במהלך כל הקדנציה שלו בקומדי סנטרל, המשיך נואה להופיע עם הסטנדאפ שלו בכל רחבי העולם וביצר את מעמדו כקומיקאי מוביל, שיגר שלושה ספיישלים לנטפליקס, ובנוסף גם הגיש את טקס פרסי הגראמי בשלוש השנים האחרונות וחיזק את תדמיתו כאחד האנשים הכי קול בשואוביז.

בשנה שעברה הגיש נואה גם את ארוחת הערב המסורתית לכתבי הבית הלבן ב-2022, שנערכה לראשונה מאז בוטלה בעידן טראמפ ובתקופת הקורונה. נואה קרע שם את הנשיא ביידן מצחוק כשאמר ש"כולם מאמינים עכשיו בתיאוריות קונספירציה, כמו תומכי טראמפ שחושבים שהוא עדיין יכול לנצח בבחירות 2020, או כמו בשמאל האמריקאי שחושב שביידן עדיין יכול לנצח בבחירות 2024".

בספיישל הנטפליקסי החדש שלו מציג נואה צד אחר מזה שצופיו ב"דיילי שואו" רגילים לראות, הרבה פחות פוליטי וסרקסטי, הרבה יותר אישי, כשמרבית המופע מתמקד בחוויותיו, הרפתקאותיו ותובנותיו במהלך סיבובי ההופעות שלו כסטנדאפיסט, ובעיקר דואג להצחיק את הקהל שלו לפחות פעמיים בדקה. זה סטנדאפ קלאסי בהגשה הייחודית מאוד של נואה, שמנחית את הפאנצ'ים שלו בדייקנות מעוררת הערצה ומציג מקצוענות שיא. אם מזמן לא צחקת על הכל ועל שום דבר בעצם, זאת עשויה להיות הזדמנות טובה מאוד.
"איפה הייתי", ספיישל סטנדאפ עם טרבור נואה, עכשיו בנטפליקס