מה רואים הלילה: לא תאמינו, העונה החדשה של "פיקארד" דווקא טובה

אולי הפעם? "סטאר טרק: פיקארד", העונה השלישית
אולי הפעם? "סטאר טרק: פיקארד", העונה השלישית

כן, אנחנו זוכרים שהתלהבנו כל כך מהפרקים הראשונים של "פיקארד" וכמה התאכזבנו בסוף העונה הראשונה. אבל ביקורות נלהבות על העונה הנוכחית מעוררות בנו תקוות שדווקא זו-זו היא עונת האיחוד של "הדור הבא" שייחלנו לה, ואנחנו מוכנים לקחת סיכון

20 בפברואר 2023

למען האמת, כבר ויתרנו על הרעיון שזה הולך לקרות. העונה הראשונה של "מסע בין כוכבים: פיקארד", שהייתה אמורה להיות קאמבק טלוויזיוני מרהיב של פטריק סטיוארט לנעלי הדמות האלמותית שלו, התחילה כל כך טוב ונגמרה כל כך רע. היא אמנם הביאה לצילום הניינטיזי המגושם והאפקטים הדלוחים של "הדור הבא" את העדכון המודרני לו הן נזקקו נואשות, אבל בכל שאר ההיבטים היא פשוט לא הצליחה לשחזר את הקסם והעניין שלה. העונה ההיא הסתיימה בהתרסקות מפוארת של כל קצוות העלילה המעניינים שנפִתחו בפרקים הראשונים שלה, וכל הטרקיז המזדקנים נותרו מאוכזבים.

אלא שעכשיו מתקבלים איתותים מסקרנים ממעבר לים – העונה השלישית של "פיקארד" (השנייה עברה בשקט יחסי, צריך לומר) זוכה לביקורות טובות ואף טובות מאוד, ומבקרים שכבר זכו לראות את כל העונה אף מדברים על טוויסט גדול בהמשך שלה. אז האם יתכן שהעונה השלישית של "פיקארד" היא-היא עונת האיחוד המופלאה של "הדור הבא" שהובטחה לנו, ו(כמעט) כולם שם – דאטה (ברנט ספיינר כבר היה חלק מהקאסט בעונות הקודמות), רייקר, וורף וגם ד"ר קראשר, שסוף סוף זוכה להיות הבאדאס שתמיד ידענו שהיא יכולה להיות.

אז נכון, התאכזבנו ממנה בעבר. אבל "מסע בין כוכבים: הדור הבא" היא לא סתם עוד סדרה בשבילנו אלא חתיכה של ממש מהאישיות שלנו בשנים מעצבות למדי, וכן, אנחנו זוכרים טוב מאוד איך הרגשנו לגבי העונה הראשונה בהתחלה ואיך הרגשנו לגביה בסוף. אבל אנחנו מוכנים לקחת עוד סיכון כי לכו תדעו, יש מצב שהפעם זה אמיתי.

העונה השלישית של "מסע בין כוכבים: פיקארד" משודרת באמזון פריים (במסגרת פרמונט+)