מה רואים הלילה: מי הסטלן בנטפליקס שאישר את ההזיה הזאת?

כי האדם הוא נגיס העוף. "צ'יקן נאגט". צילום: יח"צ נטפליקס
כי האדם הוא נגיס העוף. "צ'יקן נאגט". צילום: יח"צ נטפליקס

חשבתם שמשחקי הדיונון היה דפוק בראש? הצחקתם את הקוריאנים, שבדיוק עבדו על סדרה קומית שעוסקת באישה שהפכה לצ'יקן נאגט. כן, מה שקראתם. וזו רק ההתחלה של סדרת הנטפליקס החדשה הזו. רק בחייאת, תדאגו למאנצ' לפני הבינג'

"מה יותר קשה, לחיות כצ'יקן נאגט למשך חמישה ימים, או כבת אדם במשך 50 שנה?". בחיינו שמעולם לא שאלנו את עצמנו את השאלה הזו. האם הטעות היא בנו? האם כולם חושבים על מחייה כצ'יקן נאגט ורק אנחנו לא? או שזה פשוט הקוראנים, והמוח המוזר שלהם שהביא לנו יותר מדי סדרות מוזרות בשנים האחרונות. כי הסדרה שנפתחת בשאלה הזו היא באמת אחד הדברים המוזרים יותר – בקטע חמוד – שראינו בימי חיינו. וגם די מעוררי תיאבון, אבל זה לא קשור עכשיו.

>> לא רק נוסטלגיה: "אקס-מן 97'" היא הפתעת השנה של דיסני ומארוול

קוראים לזה בפשטות "צ'יקן נאגט", והעלילה לא מורכבת יותר מדי – אישה צעירה נכנסת למכונה מסתורית, והופכת לחתיכה בודדת של צ'יקן נאגט. אפילו לא נאגטס. פשוט נאגט. וזה אפילו לא נאגט מתפקד שיכול לדבר, אלא פשוט צ'יקן נאגט של ממש. כן, אפשר לאכול אותה. לא, לא טעמנו. בכל מקרה, מרגע שהיא הופכת לצ'יקן נאגט רק אביה והבחור שמחזר אחריה יכולים להחזירה לדמות אנוש, ובהתחשב במשפט שהרגע כתבנו, נראה לנו ששפכו אסיד למי השתיה של תל אביב. או לכל הפחות, קוריאה.

אם בטעות צופה אומלל היה לוחץ על הפליי מבלי לדעת מה עומד לקרות, כנראה שהיה חושב ששוגר לעולם מקביל עם בידור מוזר. בעצם, זה קצת מה שקורה – רק שהעולם המקביל הוא קוריאה. גם מעבר לעלילה הביזארית, הסדרה מצליחה להציג שפה טלוויזיונית נדירה, גם אם קצת איטית, וצילום צבעוני ברמות שלא יורד מהטריפ הביזארי אפילו רק לרגע. אנחנו לא יכולים בהכרח להבטיח לכם ערב מהנה (כי פייר, הזייה כזו זה לא לכל אחד), אבל כן יכולים להבטיח את אחד הבינג'ים המוזרים בחייכם.
"צ'יקן נאגט", עכשיו בנטפליקס