מה רואים הלילה: הספין-אוף הנטפליקסי שמדבר על סקס ורגשות

"משאבי אנוש" (צילום: נטפליקס)
"משאבי אנוש" (צילום: נטפליקס)

"משאבי אנוש" היא ניסיון מעניין לקחת את השיח הבוטה והכן על מיניות ויחסים של "פה גדול" ולכוון אותו מחדש לקהל מבוגר יותר. כלומר, זאת למעשה סדרת נטפליקס אנד צ'יל על נטפליקס אנד צ'יל. אין סיבה שזה לא יעבוד

היינו צריכים לראות את זה בא: ההצלחה האדירה של "פה גדול", קומדיית ההתבגרות הפרועה והמצוירת של נטפליקס שזה עתה סיכמה עונה חמישית מצליחה, הגיעה לא מעט הודות לדמויות הפנטזיה שאיכלסו אותה – שדוני ההורמונים, יתושי החרדה, חרקי האהבה, קוסמי הבושה ועוד. ההחצנות האלגוריות האלה של רגשות ודחפים איפשרו ל"פה גדול" להיות סדרה שלא מהססת להיות בוטה וישירה – ולכן גם כנה ואותנטית. מתבקש מאוד שהדמויות הללו יקבלו ספין-אוף משלהן וזה בדיוק מה שקורה עכשיו ב"משאבי אנוש", סדרת האנימציה החדשה שעלתה בנטפליקס בסופ"ש.

אם חשתן ש"פה גדול" קצת אינפנטילית מדי לטעמכן – בכל זאת, הגיבורים בני 14 – אז "משאבי אנוש" היא בדיוק התשובה. זו קומדיית מקום עבודה שמתארת את חייהן המקצועיים של כל אותן דמויות פנטזיה, מאחורי הקלעים של עולמנו, במשרד שבו הן מקבלות את המשימות שלהן – משימות מהסוג שראינו ב"פה גדול". הטוויסט החביב הזה מאפשר לסדרה לעלות קומה ולכוון את אותו שיח בוטה וכן על מיניות, רגשות ויחסים לקהל מבוגר יותר. כלומר, זאת למעשה סדרת נטפליקס אנד צ'יל על נטפליקס אנד צ'יל.

עשרה פרקים צופן לכם הבינג' החמוד הזה, נטפליקס לא חסכו על הקולות שמאחורי הדמויות בסדרה – יו ג'קמן, הנרי וינקלר, מיה רודולף, דיוויד ת'יוליס, רוזי פרז ועוד – והמפלצות חרמניות וגרוטסקיות בדיוק כמו שהייתם יכולים לצפות, כלומר בדיוק כמונו. היופי של "פה גדול" תמיד היה באנושיות וברגישות שלה, מאחורי הוולגריות וההיפרסקסואליזציה של הכל. אם "משאבי אנוש" משחזרת את הקסם הזה? תחליטו אתם.

>> "משאבי אנוש", עכשיו בנטפליקס
>> מחפשות עוד המלצות? "הספוילר", אתר המסכים החדש מבית "טיים אאוט"