מה רואים הלילה: איימי שומר חוזרת בסיטקום שכולו פיל-גוד

איימי שומר ומייקל סרה ב"Life And Beth" (צילום: הולו)
איימי שומר ומייקל סרה ב"Life And Beth" (צילום: הולו)

איימי שומר חוזרת בקטן, בצנוע וברגיש עם סיטקום רומנטית ב-Hulu על שיפור עצמי ועל קלישאות חמודות של אהבה בלתי צפויה. רק אל תגידו שהאמהות ריככה אותה

היה איזה רגע באמצע העשור הקודם שבו נדמה היה שאיימי שומר הולכת להיות ענקית ולא רק בקטע בודי פוזיטיב. היא הייתה בדרך לספוט של "הקומיקאית הכי גדולה בעולם" עם הסדרה שלה בקומדי סנטרל, "בתוך איימי שומר". היא הביאה איתה שיח מרענן על מיניות, פמיניזם וגם על תרבות האונס ועל יחסים בכלל, ואז היא הגיעה להוליווד ומשהו פחות עבד. ואז היא הסתבכה עם טענות מבקרים על גזענות כלפי שחורים ושלל האשמות על גניבת בדיחות ופאנצ'ים, ב-2018 היא התחתנה עם השף מקס פישר וב-2019 ילדה את בנה הבכור ג'ין וב-2021 עברה ניתוח לכריתת רחם, כך שאפשר לומר שהעסיקו אותו דברים אחרים שאינם קשורים להיותה הקומיקאית הגדולה בכל הזמנים או לא. והנה היא כאן עם סיטקום חדש.

"Life & Beth", הסיטקום החדש שיצרה שומר עבור Hulu ובu היא גם מככבת, הוא קאמבק קטן וצנוע לא לגמרי צפוי מצד הקומיקאית המחוספסת. שומר מגלמת כאן את בת', אשת מכירות יין קשוחה ועייפה מהעיר הגדולה שמחליטה לערוך חשבון נפש ועוברת לגור בכפר קטן, שם היא פוגשת כמובן חוואי רגיש וחביב בגילומו של מייקל סרה החמוד מ"משפחה בהפרעה". זאת קלישאת קומדיות רומנטית, כן, אבל עם שומר וסרה זה גם מסתמן כמו הדבר הכי פיל-גוד שאי פעם פולגד. הקאסט חמוד ממש, עם ויולט יאנג המצוינת בתפקיד איימי שומר הטינאייג'רית. לפחות על סמך הפרק הראשון, שומר נותנת כאן את אחת ההופעות המאופקות והנגישות ביותר שלה, אבל מי שיגיד שהאמהות ריככה אותה יחטוף ממנה כנראה פלוץ לפרצוף.

"Life & Beth", עכשיו ב-Hulu (סדרות רבות של Hulu אמורות להצטרף להיצע של דיסני פלוס שתגיע לארץ בקיץ)