מה רואים הלילה: נטפליקס פורצת בסערה לתחום השעשועונים היפניים

אל תשאלו אותנו מי מהם זה אריושי, בבקשה. "Ariyoshi Assists"
אל תשאלו אותנו מי מהם זה אריושי, בבקשה. "Ariyoshi Assists"

מדי פעם מגיעה תוכנית שמולה אנחנו יכולים רק פשוט למשוך בכתפיים, לבהות ולהציע גם לכם לעשות את אותו הדבר. כי אנחנו לא באמת מבינים, אבל אנחנו רוצים שגם אתם לא תבינו יחד איתנו. ככה זה עם Ariyoshi Assists

מדי לילה אנחנו מפרסמים כאן את המדור "מה רואים הלילה", בו לפעמים אנחנו ממליצים לכם על סדרות דרמטיות מרגשות ועמוקות. לפעמים על קומדיות מטופשות ואסקפיסטיות. אבל מדי פעם מגיעה תוכנית שמולה אנחנו יכולים רק פשוט למשוך בכתפיים, לבהות ולהציע גם לכם לעשות את אותו הדבר. כי אנחנו לא באמת מבינים, אבל אנחנו רוצים שגם אתם לא תבינו יחד איתנו.

אז מה זה Ariyoshi Assists? זה שעשועון יפני מופרע, שמתעלם לגמרי מחוקים טלוויזיוניים כמו היגיון, טעם טוב, קומפוזיציה והמשכיות. אל תבקשו כללים או הסברים, אנחנו לא יודעים אותם. אנחנו פשוט מסתכלים. האינטרנט מלמד אותנו שאריושי הוא מנחה הטלוויזיה הפופולרי הירוקי אריושי, שמופיע כאן בתפקיד אסיסטנט קבוע למנחה המתחלף, שהוא סלב יפני כזה או אחר (לפחות, בפרמטרים יפניים), וביחד הם עושים שעשועון יפני, בדיוק כמו השעשועונים היפניים הביזאריים שבטח נתקלתם בהם ביוטיוב מתישהו. זה מגעיל, זה מופרע, זה מוגזם, זה ב-200 קמ"ש, זה משהו שאנחנו לא יכולים להפסיק להסתכל עליו.

בו זמנית מכרסמת בנו גם ההבנה שזה כנראה לא סתם שעשועון יפני אלא זה כבר ספק פרודיה, ספק קריצה מודעת לעצמה לשעשועונים יפניים כפי שהם נתפסים בעיני המערב. שכל פריים כאן נולד בשביל להיות ויראלי. שזה מוצר שיפן יצרה עבורנו בנטפליקס ולא עבור יפנים בנטפליקס. לא אכפת לנו. אנחנו מאוהבים. או מזועזעים. אנחנו לא יכולים להפסיק להסתכל. תנו לנו עוד מזה.

Ariyoshi Assists, עכשיו בנטפליקס