מה רואים הלילה: הקונספירציות שלא האמנתם להן מתגשמות בנטפליקס

אתם לא מבינים כמה עמוק זה מגיע. "המושכים בחוטים". צילום: יח"צ
אתם לא מבינים כמה עמוק זה מגיע. "המושכים בחוטים". צילום: יח"צ

הממשלות ניסו להסתיר את זה, הם לא רוצים שתדעו - אבל הפוסט שדודה שלכם שיתפה בפייסבוק חשף את האמת! ארגוני צללים מנהלים את העולם! הנה, כל המידע שאתם רק צריכים נמצא בסדרה המצוירת הזו למבוגרים של נטפליקס. הם טוענים שזה קומדיה, אבל אנחנו יודעים את האמת

21 בנובמבר 2022

בעידן הנוכחי, אי אפשר לזרוק אבן מבלי לפגוע באדם שמאמין בקונספירציות. למעשה, עכשיו הוא מאמין שאגודת אבנים סודית תכננה להיזרק עליו מאז שחר האנושות. בימים של פחד וחוסר ודאות, הקונספירציות משגשגות ודיסאינפורמציה כבר עברה להפיק סרטים דוקומנטרים על היהודים ששולטים בעולם. וכמה שמנסים להילחם בזה, הקונספירציות רק גדלות, מתרחבות. אין יותר קונצנזוס, מת האמון, בוש עשה את פיגוע התאומים. נו, לפחות אפשר לצחוק על זה.

וזה בדיוק מה שעושה סדרת האנימציה של נטפליקס, "המושכים בחוטים", שחלקה השניה עלה בסופ"ש לשירות הסטרימינג. רגע, למה לא קוראים לזה עונה שניה? למה חלק שני? מי מסתיר מאיתנו את האמת?! בכל אופן, המושכים בחוטים ("Inside Job") עוסק בארגון צללים סודי בשם קוגניטו ששולט באירועי העולם. זו אולי קומדיית מקום עבודה סטנדרטית, אבל מקום עבודה שבו יצור שהוא פטריית הזיה מנסה לגרום לך ללקק אותו בזמן שאתה מנחה את נשיא ארה"ב להוציא חוק שלכלבים אסור לשחק כדורסל – הוא הכל חוץ מסטנדרטי.

העונה השנייה ממשיכה לעקוב אחר רייגן, ביתו של מנהל הארגון לשעבר רנד, שיודעת שאביה הוא הסכנה הכי גדולה לעולם הגלוי והסמוי. בחלק השני מצטרף לצידה גם סטדלר (בדיבובו של אדם סקוט), סוכן אילומינטי שרק רוצה לברוח מעולם הצללים, אבל נשאב לטרללת שהיא החיים של רנד. כלומר, יש שם גנרל דולפין. זה בהחלט טרללת. באופן קצת מוזר, בין כל ההומור הפרוע/דבילי מסתתרות כמה אמירות מעניינות על האופן שבו העולם שלנו מנוהל – או בעצם, לא מנוהל – ועל איך פחד יכול לערער את המציאות. במילים אחרות, המושכים בחוטים אומרים שזה שאתה פרנואיד לא בהכרח אומר שמישהו באמת עוקב אחריך.

"המושכים בחוטים", זמין עכשיו בנטפליקס