מה רואים הלילה: נופים מהממים ושמלות יפיפיות. למי אכפת מעלילה?

שוב כאן. אמילי בפריז. צילום: נטפליקס יח"צ
שוב כאן. אמילי בפריז. צילום: נטפליקס יח"צ

כן, היא שוב בפריז, האמילי הזאת. וגם הפעם אנחנו בטוחים שהעונה השלישית תזניק אותה לפסגת רשימת הצפייה של נטפליקס. מה לעשות, בידור קליל וכיפי שמשלב בין אחת השחקניות היפות בעולם לאחת הערים הכי יפות בעולם תמיד יעבוד, גם כשהכל קיטשי ומתקתק למוות

הסדרה הכי אינסטגרמית חוזרת למסך: אמילי קופר ההו-כל-כך אמריקאית חוזרת לעונתה השלישית בפריז, וכהרגלה היא עומדת לכבוש את לב הפריזאים ולהיראות מהממת בתהליך. לא, זו לא הסדרה הכי חכמה של נטפליקס (למרות שהרף לא מי יודע מה גבוה), וגם לא הסדרה הכי מרתקת של נטפליקס, אבל עצמם העובדה שבכל עונה מחדש – ואנחנו מהמרים שגם בעונה הזו – זו אחת מהסדרות הכי פופולריות של נטפליקס, כנראה שיש בה משהו. ולמשהו הזה קוראים כיף. נו, אתם יודעים, הדבר הזה שנהגנו לעשות לפני ששקענו במחשבות על פוליטיקה והומופוביה ומשבר האקלים וכולנו עומדים למות אוי לא. שיט, אנחנו צריכים קצת כיף חסר מחשבה.

להזכירכם, לא שהעלילה כזו משמעותית, בשתי העונות האחרונות עקבנו אחרי טיפוסה של אמילי במעלה עולם האופנה של פריז, ואז במשבריה המקצועים, בעודה מתמודדת עם דרמות של מערכות יחסים, אהבות, בגידות ומאהבים צרפתים ואנגלים לוהטים. יא אללה איך האמריקאים אוהבים להפוך את האירופאים לסקסים.

איזון חיי האהבה/עבודה של אמילי מעולם לא הצליח ממש להתיישר אחד עם השני, ולמרות שבטריילר של העונה החדשה היא מכריזה שעכשיו היא הולכת להתמקד רק בחייה האישיים, קשה לנו להאמין שזה באמת פותר את כל האתגרים שעולם האופנה הפריזאי זורק לעברה. זה לא היא, זו הסדרה. ובכנות, זה לא שהעלילה הסבונית הצפויה והעצלנית הזו באמת משנה. אנחנו פה בשביל כיף חסר מחשבה, כי נראה שכרגע זה בדיוק מה שאנחנו צריכים. קדימה אמילי, תרכבי על כל הגברים האירופאים האלה לעבר השקיעה.

אמילי בפריז, עונה שלישית זמינה עכשיו בנטפליקס