מה רואים הלילה: צמד זוכי אוסקר מגלים עולם נטוש

כוכבים בשמיים "Night Sky". צילום: יח"צ
כוכבים בשמיים "Night Sky". צילום: יח"צ

סדרת המד"ב החדשה של אמזון עוקבת אחרי זוג גימלאים שמנסה לפענח את העולם המסתורי שמשום מה, יש להם גישה אליו מהמחסן שלהם, אבל אנחנו פה בשביל צמד הכוכבים הנהדרים. אם אי פעם חלמתם לראות את שילינגר מ-"אוז" וקארי מ-"קארי" כזוג מאוהב, זה הצ'אנס שלכם

במהלך הקרב על הסטרימינג, כל שירות שואף לייצר לעצמו אופי וטביעת אצבע ייחודית – לדיסני פלוס יש את הפריינצ'ייזים החזקים, אפל טיוי פלוס מתהדרים בסדרות איכות ונטפליקס יורה לכל הכיוונים בלנסות להציל את המעמד הנוזל שלה. ואמזון פריים וידאו? לפי השבועות האחרונים, נראה שהם מכוונים להשתלט על תחום המדע הבדיוני – אחרי "סולוס", "העלאה" ולאחרונה, "המראה המערבי", עכשיו הם מהמרים על סדרת מד"ב נוספת בכיכובם של שני שחקנים אגדיים, זוכי האוסקר ג'יי קיי סימונס וסיסי ספייסק.

הסדרה החדשה, "Night Sky", עוקבת אחר זוג גמלאים, איריין (ספייסק) ופרנקלין (סימונס) יורק, שמחזיקים בחצר האחורית שלהם סוד יוצא דופן – המחסן שלהם הוא למעשה שער לעולם אחר, מוזר, נטוש ויפהפה. בעודם מנסים להסתיר מהעולם (והשכן) את השער המיוחד שלהם, גבר מסתורי מופיע ומעמיד בסיכון את קיומם, את השער ויש לשער – בטח גם העולם כולו.

הסדרה, שעונתה הראשונה עלתה לשירות הסטרימינג ביום שישי האחרון, מתמקדת במערכת היחסים בין צמד המבוגרים – לא בדיוק נושא מפתח בהרבה סדרות – כשהצימוד המשמח בין סימונס וספייסק מחזיק על גבו את הסדרה. בכל זאת, מדובר בשניים מהשחקנים הותיקים האהובים ביותר. אז אם אי פעם רציתם לראות את קארי ושילינגר מאוהבים, זו ההזדמנות המפתיעה שלכם.

"Night Sky" זמינה במלואה בשירות הסטרימינג פריים פלוס