מה רואים הלילה: הסדרה על הריבוט של הסיקוול של הסיטקום

הקאסט של "ריבוט" (צילום: יחסי ציבור/Hulu)
הקאסט של "ריבוט" (צילום: יחסי ציבור/Hulu)

סטיבן לויתן סיים 11 עונות של "משפחה מודרנית" ויצא לחופשה ארוכה. עכשיו הוא חוזר ממנה עם "Reboot", סיטקום על סיקוול לסיטקום מהניינטיז, שבו הוא מחסל חשבונות עם כל תעשיית הטלוויזיה והקולנוע. התוצאה שנונה וסאטירית ואיכשהו גם מלאה בחמימות אנושית

22 בספטמבר 2022

סיטקומים הם דבר מצחיק. לא כי הם מצחיקים – רובם מצחיקים וחוזרים על עצמם כמו הרפס – אלא כי הם עושים משהו לשחקנים שמשתתפים בהם, כולאים אותם בתוך הדמות לשנים ארוכות ואם הסיטקום אפילו קצת מצליחה זה יכול להרוס להם ממש את החיים. אמרנו מצחיק? התכוונו עצוב. אבל גם מצחיק. ובדיוק על קו התפר הזה משגשגת "ריבוט", הסיטקום החדשה והמדוברת שיצר עבור שירות הסטרימינג Hulu סטיבן לויתן, המוח מאחורי סדרת הלהיט "משפחה מודרנית" שחוזר לטלוויזיה לראשונה מאז ירידתה מהמסך אחרי 11 עונות. מרגש? זה עוד כלום כי תראו את הקאסט:

פול רייזר ("משתגעים מאהבה"), קיגן-מייקל קי ("Key & Peele"), רייצ'ל בלום ("Crazy Ex-girlfriend"), ג'ודי גרייר האדירה ("משפחה בהפרעה") וג'וני נוקסוויל ("ג'קאס") ועוד שלל בוגרי סיטקומים מוכרים מתכנסים כאן יחדיו כדי לספר את סיפורו של סיטקום הניינטיז הפיקטיבי "Step Right Up" שחוזר לרימייק (ב-Hulu!) עם השחקנים המקוריים שלו, שחייהם קרסו והתפרקו לאחר רדתו מהמסך. כעת, בתור החבורה הכי בלתי-מתפקדת שנראתה על המסך מאז הממשלה האחרונה של הליכוד, הם צריכים לאסוף את השברים ולהסתער על ההזדמנות הגדולה שלהם.

שלושת הפרקים הראשונים שעלו אתמול לרשת מציגים סדרה שנונה ביותר שעיקר כוחה באופן הסאטירי שבו היא יורדת ללא רחמים על טמטומה של תעשיית הטלוויזיה האמריקאית ועל תרבות הרימייקים והסיקוולים שהשמידה את היצירתיות בה. מה שהופך אותה ליותר מפארודיה של טריק אחד זו החמלה שהיא מעוררת כלפי הדמויות וכלפי אלפי השחקנים והיוצרים שהוליווד לועסת ויורקת. קצת כמו ב"משפחה מודרנית", גם כאן יש אווירת פיל-גוד של חמימות אנושית שעשויה להפוך את הסדרה הזאת ללהיט אמיתי. שווה מעקב.

>> ריבוט / Reboot, שמונה פרקים, עכשיו ב-Hulu ובקרוב גם בדיסני+ ישראל