מה רואים הלילה: דמיינו תעלומת רצח ב"מועדון ארוחת הבוקר"

איפה מולי רינגוולד כשצריך אותה. "אחד מאיתנו משקר" (צילום: יחסי ציבור)
איפה מולי רינגוולד כשצריך אותה. "אחד מאיתנו משקר" (צילום: יחסי ציבור)

נטפליקס ידעה מה היא רוכשת משירות הסטרימינג האמריקאי Peacock: "אחד מאיתנו משקר", מין דרמת תיכון פרועה שפוגשת תעלומת רצח זילניאלית, מסתמנת כאחד הלהיטים החדשים הגדולים של השבוע. אם בא לכם בינג' טראשי וכיפי - כנראה שמצאתם אותו

23 בפברואר 2022

רבים עוד ינסו להבין מדוע, אבל מסתמן בבירור שהטרנד הגדול של העת הזאת בטלוויזיה הוא תעלומות רצח שפוגשות כל מיני ז'אנרים בדרכן לבדר אותנו, ו"אחד מאיתנו משקר" מדגימה את זה יפה: דרמת נעורים על חבורת תיכוניסטים שמקבלת עונש ריתוק בבית הספר, באווירה שאפשר לומר שלא לגמרי לא מזכירה את "מועדון ארוחת הבוקר", אלא שאחד מהם נרצח, לכל אחד מהנותרים היה מניע לרצוח אותו וכולם מכחישים את מעורבותם. מכאן משתכללת לה דרמה עתירת טוויסטים והטעיות והשמחה רבה.

"אחד מאיתנו משקר" מבוססת על רב המכר וספר הביכורים של הסופרת קארן מקמנוס והצלחתה לא הפתיעה את חובבי הספר. מיד עם סיום שידורה של העונה הראשונה בשירות הסטרימינג Peacock מבית אן.בי.סי, הוכרזה עונה שנייה בעוד העונה הראשונה מופצת לשווקים הבינלאומיים באמצעות נטפליקס. ומסתמן שנטפליקס הרוויחה להיט: מאז הגעתה של הסדרה לשירות הסטרימינג הנפוץ בישראל, היא מככבת בין המקום השני למקום הראשון במצעד הסדרות הנצפות ביותר.

השחקנית ג'ניפר מוריסון ("האוס") ביימה בתנופה ובכישרון את הפרק הראשון של העונה עם קאסט של שחקנים צעירים, יפים ולא מאוד מנוסים, ואם לא מגיעים עם ציפיות מאוד גבוהות אז העלבונות לאינטליגנציה נסבלים ואפשר בהחלט להנות כאן מרוח נעורים טראשית ואולטרה אמריקאית, כמו מקבילה טלוויזיונית של המבורגר ומילק שייק. אולי בבוקר תתעוררו עם בחילה קלה, אבל הלילה אתם תודו לנו על הבינג' הזה.

>> "אחד מאיתנו משקר", עכשיו בנטפליקס