מה רואים הלילה: סרט של פיקסאר מתגשם בחיים האמיתיים

אולי קרץ אותו קרץ? חרק ב"באג לייף: גרסת המציאות". צילום מסך מתוך הטריילר
אולי קרץ אותו קרץ? חרק ב"באג לייף: גרסת המציאות". צילום מסך מתוך הטריילר

25 שנים אחרי שחשף בפנינו את החרקים ועולמם מקרוב, הסרט "באג לייף" מקבל זווית הרבה יותר ריאליסטית, בעזרת שיתוף פעולה בין דיסני+ לגוף היחיד שידע לטפל בחומרי המקור - נשיונל ג'יאוגרפיק. אחרי הסדרה הזו יהיה לכם הרבה יותר קשה להרוג ג'וק

בואו נתבגר לרגע, ונודה שמעבר לבהלה האוטומטית, חרקים קיבלו מוניטין רע לא בצדק. נכון, חלקם נושכים ומגרדים ומציקים, אבל היי – גם חתולים נושכים, והם לא קיבלו את התואר "מגעילים". והראשונים שניסו להגיד לנו את זה, חוץ מרונן המוזר שלמד איתכם בכיתה ד', היו פיקסאר. ב-1999 הם השיקו את הסרט "באג לייף" שהכניס אותנו בגובה הקרקע לנקודת מבטם של נמלים, חגבים, עכבישים ועוד מפחידנים למיניהם. רק שבגרסת האנימציה של פיקסאר, בה לכל חיה וחפץ יש חיים ומדבב, אין דבר כזה מפחידנים. כלומר, חוץ מהחגבים, הם היו מפחידים.

>>

כנראה שהמסר לא חלחל, כי גם היום חרקים עדיין מקבלים שיימינג, כי מי אמר שקרץ אותו קרץ? למה להאשים? ובדיסני+ רצו מאוד לתת לנו טעימת המשך לאותה חוויה מאירת עיניים, והפעם להציג את הגרסה המציאותית לחיי החרקים. לשם כך הם חברו לגורם שבאופן היסטורי ידע בדיוק איך מציגים בעלי חיים על כל מיניהם, וכך נולד שת"פ מעניין של דיסני עם נשיונל ג'יאוגרפיק בהשראת פיקאסר. דרים-טים שלם שמגוייס לטובת החרקים. אה, והם מקבלים עזרה מדיבוב אישה מבדרת עם שם של חרק – אקוופינה.

כך, תוך קריינות משעשעת של הקומיקאית, הצליחו בסדרה "באג לייף: גרסת המציאות" להגשים את החזון המקורי, ולהכניס אותנו מקרוב לעולמם של החרקים – החל מעכביש קופץ שמחפש בית ברחובות ניו יורק ועד לדבורת סחלב קטנה שמכינה בושם בקוסטה ריקו. אז כן, אתם הולכים להיקשר רגשית לחרקים, כדאי שתכינו את עצמכם. או שפשוט תהנו מכמה צילומי טבע מהממים מזווית שטרם ראיתם.
העונה המלאה של "באג לייף: גרסת המציאות" זמינה עכשיו בדיסני+