מה רואים הלילה: לקח לו שלוש שנים, אבל המתנקש האהוב חזר

אל תעשה את זה בארי. צילום: מתוך "בארי", יח"צ
אל תעשה את זה בארי. צילום: מתוך "בארי", יח"צ

מאז סוף העונה השניה אנחנו עדיין על קצה המושב במתח, וסוף סוף אחרי שלוש שנים זה קורה. "בארי", קומדיית הפשע האפלה-מוזרה של ביל היידר, אלק ברג ו-HBO חוזרת כדי לגלות לנו איך המתנקש בעל לב הזהב יצליח להתחמק מעונש הפעם. פליז פליז פליז שהוא רק לא יעשה את מה שאנחנו חושבים שהוא עומד לעשות

שלוש שנים! שלוש שנים אנחנו במתח! לא נהרוס למי שלא ראה במקרה את סוף העונה השנייה של "בארי" ובכל זאת נכנס לקרוא (מה אתם עושים פה?! רוצו להשלים), אבל מאז הפרק האחרון של העונה הקודמת אנחנו עדיין במתח לאיך ביל היידר יצליח להוציא את דמותו האהובה בארי מהמלפפון החמוץ אליו נכנס. סליחה, באנגלית זה עובד יותר טוב.

"בארי" מגוללת את סיפורו המופרע של בארי ברקמן, מתנקש עם הלם קרב שמנסה לצאת מחיי הפשע דרך המקצוע היחיד שגרוע יותר ממתנקש, ומנסה להפוך לשחקן. בארי מצטרף לשיעור לימודי המשחק של ג'ין קוזינו (הנרי וינקלר האהוב עלינו כל כך שביקר בארץ ממש לפני חודש), שם הוא פוגש חבורת שחקנים די גרועים וממש מרוכזים בעצמם בעודו מנסה להסתיר מהם את עברו (ולפרקים, ההווה שלו), להתחמק מזרועותיה החמודות של המאפיה הצ'צ'נית, המאפיה הבוליביאנית, המשטרה, המפעיל שלו ובערך כל אדם שהוא פוגש.

כמו שיודעים חובבי הסדרה, התיאור החביב הזה הוא רק קצה הקרחון. ההומור של הסדרה מתחבא דווקא ברגעים העדינים, בכתיבה מדוקדקת ובדמויות שמרגישות בו זמנית קריקטוריות ואמינות להחריד שקל להתאהב בהן, גם אם הם עשו דברים נוראיים (נוהו האנק בבקשה תתחתן עם כולנו יא אוגר מתוק וחלק). בהתאם לסדרה על שחקנים, גם עבודת המשחק מרהיבה, ולא בכדי היידר ווינלר זכו בפרסי אמי על עבודתם בסדרה. חוץ מזה, האח החורג שלנו "הספוילר" יעקוב אחרי העונה עם ריקאפ מיוחד, כי לצחוק על שחקנים גרועים זה בערך הדבר הכי כיף בעולם.

העונה השלישית של בארי תשודר ב-HOT HBO החל מהיום, בכל ימי שני ב-23:00