מה רואים הלילה: הטבח הכי סקסי חוזר לטגן לנו את הלב

מה אתם מבשלים לנו העונה? "הדוב". צילום: יח"צ
מה אתם מבשלים לנו העונה? "הדוב". צילום: יח"צ

חיכינו כל כך יפה, והנה הסדרה הכי אהובה עלינו מהשנה שעברה חוזרת, ואיתה חוזר חום הגוף שלנו שמבשל את הלב שלנו לרמת אל-דנטה. בקיצור, כרמי חוזר למסעדה, והמשפחה רק מחכה לארוחה. ולפחות על פי הביקורות בחו"ל, נראה שהסדרה הצליחה לעמוס ברף של עצמה

כמה שהיינו עבים, יא אללה. ותיקי הקוראים אולי זוכרים שהיינו מהראשונים לזהות את הקסם של "הדוב", הסדרה הקטנה-אך-מבריקה של רשת FX, שהצליחה להעביר את תחושת המטבח יותר מכל סדרת אוכל (שלא לדבר על ריאליטי) לפניה. התאהבנו בכרמי מיד, חיפשנו ברשת מתכונים לכריך הבשר של שיקגו, ונכנסו להתקף חרדה מהפרק שלפני האחרון, וזה נמשך פחות או יותר עד עכשיו. פשוט הדבר היחיד שיכל להרגיע אותנו זו הגעתה של העונה השנייה, שעלתה בסופ"ש מלואה לרשת Hulu, ותגיע בתחילת אוגוסט גם לשירות הסטרימינג דיסני+.

הדוב, למי שלא זוכר או חס וחלילה פספס, מתמקדת בסנדוויציה קטנה ושכונתית שמגישה בעיקר כריך בשר מקומי, ונמצאת בעיצומה של חילופי מנהלים – כרמי (ג'רמי אלן וייט הלוהט מתמיד) נוחת במסעדה אחרי תקופה לא מבוטלת כשף מסעדות מישלן, כדי להציל אותה מלהיסגר אחר מות אחיו הכריזמטי. העונה הראשונה הציגה סיפור קטן ומדויק באופן ריאליסטי לחלוטין עם דמויות מעוררת הזדהות, דינמקה מדבקת והמון אהבה נטולת בולשיט לאוכל, לאנשים ולמפגש ביניהם. העונה אמנם לא הפכה ללהיט בקרב הקהל הרחב, אבל כן הוללה (בצדק, אנחנו אמרנו גם) כאחת מהסדרות המפתיעות של 2022, עם ציון נדיר של 100% מקרב המבקרים באתר שכלול הביקורות רוטן טומטוז.

ובכן, הנה הבשורות הנהדרות – גם העונה השניה זכתה לציון זהה, כאשר רוב הביקורות מציינות את היכולת המרשימה של "הדוב" להתפתח מבלי לאבד את הקסם, ואת הצלחתה לדלג מעל לכל מכשולי העונה השניה שעומדים בפני סדרה שזוכה למפל תגובות נלהבות. גם הקהל אוהב כרגע את העונה החדשה באותה המידה, עם ציון רוטן טומטוז משוכלל של 91 אחוז (גם כאן, בדיוק כמו העונה הקודמת) וציונים באמת נדירים לפרקים ב-IMDB. שש מתוך עשרת הפרקים זכו לציון גבוה של מעל ל-9 כוכבים. בקיצור, אנחנו כבר לא יכולים לחכות לבינג' עם יד על הוולט.

העונה השנייה של "הדוב" זמינה ב-Hulu במלואה, ותגיע לשירות דיסני+ ב-2.8